Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

''ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ'' ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΙΑ


Κάποιοι νεόκοποι προοδευτικοί, στην προσπάθειά τους να κρατήσουν στη ζωή ένα σύστημα που κατέρρευσε παταγωδώς  –αφού γύρισε την Ευρώπη 80 χρόνια πίσω - επιχείρησαν να  ‘’εφεύρουν’’  ένα νέο  λεξιλόγιο, που θα χάιδευε τα ‘’ευήκοα ώτα’’  των οπαδών  των πάσης φύσεως ‘’ισμών’’, για να μη χάσουν την πελατεία τους.
Πρώτος διδάξας στην περίοδο της μεταπολίτευσης στη χώρα μας, υπήρξε ο Αντρέας. Πέραν των αλόγιστων αυξήσεων των αποδοχών με δάνεια που μας φέσωσαν και μας οδήγησαν στα  μνημόνια, άλλαξε και το περιτύλιγμα της σχετικής ορολογίας, για να φαίνεται ότι αναφέρεται σε κάτι διαφορετικό. Να σας θυμίσω’’ τις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού – που υμνούσε-, την αναδόμηση – ο κ. Φωτήλας την υπέστη εν πτήσει -, την προβολή της εικόνας του ‘’γκομενιάρη’’ – που κολάκευε πολλούς προοδευτικούς νεοέλληνες, ο λαός στην εξουσία –  όσοι έφθαναν στην Ηρώδου του Αττικού έτρωγαν το ξύλο της αρκούδας-, ακόμα και τη φράση ‘’μη πόλεμος’’ αντί της ειρήνης, που είναι και αδόκιμη και αμέτρητα όσα άλλα. Με την παρουσία του εισήγαγε και τη νέα μορφή του νεποτισμού, αφού ‘’επέβαλε’’ και τον Γεωργάκη, όπως πανελλήνια τον αποκαλούσαν. Αυτόν που θέλησε να βγάλει την αλυσίδα του ποδηλάτου του εν κινήσει και μας ανήγγειλε ‘’ρομαντικά’’, το πρώτο μνημόνιο.
 Πάμε τώρα στους σημερινούς. Προσπαθούν να μιμηθούν τον Αντρέα αλλά  τους λείπουν οι λοιπές ‘’αρετές’’ του και έτσι μας έχουν φλομώσει στο ψέμα. Κανείς τους δεν θυμάται τι ακριβώς έχει πει την προηγούμενη μέρα και σε κάθε περίπτωση έχουν όλοι τους πάρει διαζύγιο με την αλήθεια, ακόμα και την πιο απλή και ανθρώπινη. Έκαναν λοιπόν και αυτοί τις δικές τους λεκτικές  αλλαγές, καταργώντας κυρίως  τους όρους μνημόνιο και  τρόικα, που αποδέχθηκαν απόλυτα την ουσία τους, αλλά καθιέρωσαν και αυτοί, ένα δικό τους νεολογισμό. Πρόκειται  για τον όρο ‘’νέο αφήγημα’’ που  σημαίνει τη δημιουργία ‘’αιτιάσεων’’ για να δικαιολογήσουν την καθημερινή τους ‘’κατολίσθηση’’ στην έσχατη εθνική υποτέλεια. Επικαλούνται τους ξένους συνομιλητές τους όταν οι δηλώσεις τους ‘’βολεύουν’’ και τους κατακρίνουν όταν εκφράζουν απόψεις που δεν υπηρετούν την ψευδολογία τους.
Τελευταία όμως έχουν ξεσαλώσει εντελώς, παραδίνοντας τα Εξάρχεια στα προοδευτικά συντρόφια τους και το Μενίδι στους ασύδοτους και γνωστούς εμπόρους ναρκωτικών. Ο παμπόνηρος συγκυβερνήτης ομολογεί τηλεφωνική παρέμβαση σε βαρυποινίτη, για να μεθοδεύσει την κατάθεσή του [ με την υπόδειξη ενός λαμπρού ‘’κιτρινοτυπιστή’’ ] και σπεύδουν άπαντες να τον καλύψουν, διότι αλίμονο τους αν τους εγκαταλείψει και κυρίως αν μιλήσει, αφού και  στις δυο περιπτώσεις χάνουν την κουτάλα και ίσως όχι μόνο!!! Ως γνωστόν τόσο ο συγκυβερνήτης όσο και ο τέως συνομιλητής των αδελφών Σάββα και Χριστόδουλου ,που θα άλλαζαν την κακή κοινωνία μας, μιλάνε και μιλάνε πολύ δυνατά όταν νομίζουν ότι  παραβλάπτονται τα προσωπικά τους συμφέροντά  ή  αισθάνονται ότι κινδυνεύουν.
Οι κυβερνώντες μας, προϊδεάζοντας ίσως  την κοινωνία, για  κάποιους ανομολόγητους μελλοντικούς τους σχεδιασμούς,  έχουν εξαπολύσει μια γενικευμένη  εκστρατεία κατά της δικαιοσύνης, αμφισβητώντας εκ προοιμίου τη διάκριση των Εξουσιών που επιτάσσει το ισχύον Σύνταγμα .Μιμούνται εν προκειμένω τις μεθόδους του Μαδούρο, που θεωρούσαν ιδανικό πολιτικό τους πρότυπο, δεν θέλουν όμως να παραδεχθούν  τη δεινή πραγματικότητα ότι  επόμενο στάδιο  αποτελεί το καθεστώς του  Κιμ Γιονγκ Ουν. Είναι αλήθεια ότι  ο ‘’ριζοσπαστισμός’’ δεν βλέπει με καλό μάτι την τακτική Δικαιοσύνη , η οποία έχει τη συνήθεια – αργά μεν αλλά σταθερά – να  ψάχνει τις ‘’ θολές’’ καταστάσεις.
Κλείνω το παρόν, με κάποιες τελευταίες δηλώσεις του επικεφαλής του ESM, που συχνά επικαλούνταν οι Συριζανεληδες,και που αυτή τη φορά αντιστρατεύονται  τις χθεσινές   δηλώσεις του Πρωθυπουργού μας. Αυτό με βάζει στον προβληματισμό, ποιος από τους δύο τους  λέει ψέματα. Περιορίζομαι να παραθέσω αυτούσια τα αποσπάσματα του κ.Ρέγκλινγκ και αφήνω σε σας να εξάγετε τα σωστά συμπεράσματα, οπότε θα τα ξαναπούμε, αποφεύγοντας τις αρχαίες σοφιστείες ότι ‘’ ο ψεύτης  -λέγοντας ψέματα- δεν μπορεί παρά να λέγει την αλήθεια’’

‘’’’Ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης (ESM) Κλάους Ρέγκλινγκ απέκλεισε μια απομείωση του χρέους τονίζοντας ότι ούτε η ελληνική κυβέρνηση τη ζητά. Σε συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα Der Standard υπογράμμισε ότι σε περίπτωση που κριθεί ωστόσο αναγκαίο, τότε θα βελτιώσουμε περαιτέρω τους όρους, όπως για παράδειγμα τις διάρκειες αποπληρωμής.
Παράλληλα ο κ. Ρέγκλινγκ πρόσθεσε ότι ακριβώς επειδή ελήφθησαν σκληρά μέτρα προσαρμογής η Ελλάδα δεν αντιμετωπίζει σήμερα πρόβλημα εξυπηρέτησης του χρέους. Κάποτε όμως, είπε ο επικεφαλής του ESM θα αυξηθούν οι δόσεις αποπληρωμής. Όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα το 2018 θα εξεταστεί η βιωσιμότητα του χρέους. Κι αν υπάρξει ανάγκη, θα δράσουμε».
Κατά την εκτίμησή του ούτε το ΔΝΤ επιδιώκει μια απομείωση. Απλά θέλει να ληφθούν άμεσα αποφάσεις για την ελάφρυνση του χρέους και όχι μετά την εκπνοή του προγράμματος τον Αύγουστο του 2018, υπογραμμίζει ο Κλάους Ρέγκλινγκ.
Αναφερόμενος στην ταχύτητα εφαρμογής του ελληνικού προγράμματος ο επικεφαλής του ESM τονίζει: «Το πρόγραμμα εφαρμόζεται αργά και συχνά με καθυστερήσεις. Αν συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις η Ελλάδα έχει πολλές πιθανότητας να βγει από την κρίση. Καταγράφεται ήδη ένα πλεόνασμα στον προϋπολογισμό, η ανταγωνιστικότητα βελτιώθηκε λόγω της εσωτερικής υποτίμησης, δηλαδή μέσω της μείωσης μισθών και συντάξεων. Επιπλέον μεταρρυθμίσεις είναι ωστόσο απαραίτητες, όπως για παράδειγμα στην αγορά εργασίας και τις ιδιωτικοποιήσεις. Είναι όμως ευχάριστο ότι ανάπτυξη και προϋπολογισμός εξελίσσονται καλύτερα από ότι υπολογίζονταν στο πρόγραμμα. Υπάρχουν όμως πολλά που πρέπει να βελτιωθούν».

«Βόμβα» Ρέγκλινγκ: Πάνω από 100 δισ. κόστισε στην Ελλάδα ο Βαρουφάκης

Μια ακόμη «βόμβα» για την περίοδο που έκανε τις διαπραγματεύσεις ο Γ. Βαρουφάκης και για τις συνέπειες που είχε αυτή στην ελληνική οικονομία, έριξε ο Κλάους Ρέγκλινγκ. Οπως είπε το κόστος για την Ελλάδα ξεπέρασε τα 100 δισ. ευρώ, αν υπολογιστεί και η απώλεια στο ΑΕΠ.
Ο επικεφαλής του ESM, στη συνέντευξη που έδωσε στον Σκάι άφησε αιχμές για καθυστερήσεις και κυρίως για τις ιδιωτικοποιήσεις που έπρεπε να γίνουν ενώ τονίζει ότι είναι πιο φιλική μια προσαρμογή που δεν βασίζεται σε φόρους.


Σε τέλμα βρίσκεται και πάλι η ελληνική οικονομία
Σε ερώτημα αν η Ελλάδα ξεπερνά σιγά σιγά την κρίση ο Κλάους Ρέγκλιγνκ απάντησε: «Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο. Θα έλεγα ότι η ελληνική οικονομία βρίσκεται και πάλι σε τέλμα. Βρισκόμαστε σε παρόμοιο σημείο όπως το 2014 όταν καταγράφονταν ανάπτυξη και η ανεργία είχε μειωθεί 2%. Η Ελλάδα ήταν μάλιστα σε θέση να ξαναβγεί στις αγορές. Ήταν ξεκάθαρες ενδείξεις ανάκαμψης. Και τότε είχαμε το πρώτο εξάμηνο του 2015 μια υποτροπή με τη νέα κυβέρνηση. Με έναν υπουργό Οικονομικών, ο οποίος προσπάθησε να ακολουθήσει μια εντελώς διαφορετική στρατηγική, η οποία είχε μεγάλο κόστος για την Ελλάδα. Πολλές μεταρρυθμίσεις πήγαν πίσω, η Ελλάδα επέστρεψε στην ύφεση και φτάσαμε στο τρίτο πρόγραμμα. Τώρα είμαστε και πάλι σε τέλμα. Αν το 2015 η χώρα είχε συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις θα είχαμε εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα».’’’’

Αντώνης Ταρνανάς

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΙΣΜΟΣ

                             ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΙΣΜΟΣ
               [ Η νέα άποψη για τις μεταρρυθμίσεις]


Τι έχουν ακόμα να δουν τα μάτια μας και κυρίως να ακούσουν τα αφτιά μας. Μέχρι προχθές ακόμα προσπαθούσαν να μας πείσουν για τη σκληρή διαπραγμάτευση για το χρέος και ότι απαιτούσαν τη λύση ‘’πακέτο’’ και ξαφνικά τα αλλάζουν όλα. Διά στόματος κ. Χουλιαράκη, ακούστηκε χθες [28.6.2017], ακόμα μια διάψευση των κυβερνητικών δηλώσεων περί πακέτου και χρέους, που συνοψίζεται στα ακόλουθα.
‘’Χουλιαράκης: Ξέραμε ότι τα μέτρα για το χρέος θα δίνονταν στο τέλος του προγράμματος  [Άρα μας έλεγαν ψέματα].

Κατά τις ερωτήσεις που ακολούθησαν μετά το τέλος των τοποθετήσεων στο πάνελ, ο κ. Χουλιαράκης επεσήμανε πως το QE είναι επιθυμητό αλλά όχι απαραίτητο για την έξοδο στις αγορές. «Είναι το QE απαραίτητο για τις αγορές; Όχι. Είναι επιθυμητό, το επιδιώκουμε, αλλά η επιστροφή στις αγορές δεν θα κριθεί από αυτό, αλλά από την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και τη μακροοικονομική σταθερότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Εξέφρασε δε την πεποίθηση ότι οι αγορές θα συνεχίσουν να αντιδρούν θετικά και ότι ο διάδρομος προς αυτές είναι ανοικτός.
Σχετικά με τις αποφάσεις του Eurogroup της 15ης Ιουνίου, ο κ. Χουλιαράκης ανέφερε πως «όλοι ξέραμε ότι τα μέτρα για το χρέος θα διευκρινίζονταν πλήρως και θα δίνονταν προς το τέλος του προγράμματος» και τόνισε ότι με βάση αυτές τις αποφάσεις υπάρχει επαρκής σαφήνεια για να προσδιορίσουν οι αγορές «πού πάνε τα πράγματα αναφορικά με το χρέος.’’

Οι άνθρωποι που μας κυβερνούν πρέπει – πέραν της ανικανότητας και της ιδεοληψίας τους – να διακατέχονται από διάφορα και ανομολόγητα σύνδρομα ψευδολογίας και χαμαιλεοντισμού. Καθημερινά αυτοδιαψεύδονται χωρίς τσίπα και ενοχές και επανέρχονται με εντελώς νέες και πρωτόγνωρες θέσεις με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα, σαν να μην άλλαξε τίποτα. Στο Olympia.gr βρήκα ένα – παλιό μεν αλλά πολύ επίκαιρο - δημοσίευμα με τίτλο ‘’γράφει και ζωγραφίζει ο Απελλής’’, με ημερομηνία 9 Μαΐου 2012, το οποίο παραθέτω αυτούσιο, θεωρώντας την οποιαδήποτε παρέμβαση ως βέβηλη και μιαρή πράξη..   Αντώνης Ταρνανάς

''''


O άνθρωπος «Χαμαιλέων»…
Γράφει και ζωγραφίζει ο ΑΠΕΛΛΗΣ   [9 Μάιου 2012]
O άνθρωπος «Χαμαιλέων», είναι ένα πλάσμα αινιγματικό. Κανείς δε γνωρίζει το αληθινό, αποκρουστικό του πρόσωπο, όμως όλοι έχουν αντιληφθεί κάποιες από τις πολλές μορφές που χρησιμοποιεί για να παρουσιάζεται στο κοινό. Ο άνθρωπος «Χαμαιλέων», είναι πραγματικά ο μαιτρ της παραλλαγής και της μεταμφίεσης. Είναι ασυναγώνιστος σε αυτό που κάνει και το κάνει καλύτερα από τον καθένα.
Κατά αρχήν, ο άνθρωπος «Χαμαιλέων» είναι υπαρκτός. Μόνο οι χιλιάδες μορφές του είναι πλασματικές, σαν τα κοστούμια και τις μάσκες των θεατρίνων που κρέμονται στο βεστιάριο. Ανάλογα με τις ανάγκες του ρόλου, διαλέγει τη μάσκα και το κοστούμι που ταιριάζει στην κάθε περίσταση. Το ρεπερτόριο των ρόλων του είναι πολύ μεγάλο. Περιλαμβάνει ρόλους κλασικούς και μοντέρνους. Παίζει εξίσου καλά στην κωμωδία, όπως και στο δράμα. Είναι 
παντού και πάντα έτοιμος να δώσει ρεσιτάλ ερμηνείας. Δύσκολα μπορεί κανείς να φανταστεί, πως κάτω από τη μάσκα του κρύβονται οι φολίδες ενός ερπετού. Η αλήθεια είναι, πως ακόμη και όταν λέει αλήθεια, το κάνει για να πει ένα μεγάλο ψέμα.
Ο άνθρωπος «Χαμαιλέων», προτιμά τους μεγάλους ρόλους, τους πρωταγωνιστικούς. Έχει τη διαστροφή να χαίρεται τόσο περισσότερο, όσο περισσότεροι είναι αυτοί που έχουν πέσει θύματα της παραπλάνησης του. Σαν τον θεατρίνο, αισθάνεται πιο ταλαντούχος, όταν βλέπει γεμάτη την πλατεία από τους ανύποπτους θεατές του. Για το λόγο αυτό, ο άνθρωπος «Χαμαιλέων» προτιμά συνήθως ρόλους πολιτικούς και κοινωνικούς. Εξυπακούεται, πως η σχέση με τη συνείδηση του είναι ανύπαρκτη. Αυτή μετατράπηκε σε ψυχρή αίσθηση ερπετού, όταν ο ίδιος αποφάσισε να ακολουθήσει την φύση του και να γίνει Χαμαιλέων. Αυτό, μας λέει καθαρά, ότι ο Χαμαιλέων γεννιέται, δε γίνεται. Ή το έχει ή δεν το έχει. Απλά, έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή του που το ανακαλύπτει και όπως όλα τα έμβια πλάσματα ακολουθεί την έξη και τις συνήθειες της ιδιαίτερης φύσης του. Τότε, σαν τον λυκάνθρωπο τις τρίχες, εμφανίζει και αυτός τις πρώτες φολίδες του είδους του.
Ο άνθρωπος «Χαμαιλέων», έχει την φοβερή ικανότητα να ανιχνεύει τους πόθους και τις ανάγκες των ανθρώπων και της περίστασης. Για αυτό, είναι πάντα έτοιμος, να προσφέρει δήθεν αυτά που τους λείπουν. Έτσι, καταφέρνει πάντα να είναι επίκαιρος, φορώντας το κοστούμι και τη μάσκα που απαιτούν οι περιστάσεις. Το χρώμα του, αν και πάντα ταιριάζει στο περιβάλλον στο οποίο κινείται και απευθύνεται, δεν είναι όμως αρκετό στο να αποκαλύψει την αληθινή του ταυτότητα. Ο άνθρωπος «Χαμαιλέων», χρησιμοποιεί όλα τα χρώματα και όλες τις παραλλαγές τους. Του αρέσουν το μπλε, το γαλάζιο, το πράσινο, το ροζ, το κόκκινο, το μαύρο, σε όλες τις πιθανές και απίθανες αποχρώσεις, ακόμη και σε συνδυασμούς χρωμάτων. Δεν έχει πρόβλημα. Όλα του αρέσουν και όλα του ταιριάζουν. Το χειρότερο για εκείνον είναι να τον αποκαλύψουν. Ωστόσο, ακόμη και τότε, φοράει γρήγορα το κοστούμι και τη μάσκα του αθώου και διαμαρτύρεται σε όλους τους τόνους ότι δεν είναι ένοχος. «Κάποιοι απεργάζονται την πολιτική μου εξόντωση», είναι η δικαιολογία, που χρησιμοποιεί συνήθως.
Ο άνθρωπος «Χαμαιλέων», έχει πάντα δύο σκοπούς. Ο ένας, ο φανερός, είναι προς εξωτερική κατανάλωση. Ο άλλος, ο κρυφός και αληθινός, είναι ο προσωπικός του σκοπός. Άλλωστε, για αυτόν τα κάνει όλα. Το πρωί μιλά κανείς με έναν πράσινο Χαμαιλέοντα και μέχρι το βράδυ αυτός έχει γίνει μπλε. Ένα άλλο του όνομα είναι ο «κωλοτούμπας», καθώς γυρίζει γύρω από το κλαδί. Η μόνη λύση και σωτηρία, είναι να τον καταλάβει κανείς από την αρχή, πριν μπλέξει στα τεχνάσματα των παραλλαγών του. Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κανείς τον άνθρωπο «Χαμαιλέων», είναι να τον τραβήξει στο φως της αλήθειας. Αν δε, είναι πολιτικός, να τον περάσει από τη βάσανο των Εκλογών. Εκεί, η μάσκα με το επίπλαστο δέρμα του, αδυνατεί να παράγει τις χρωστικές της ουσίες, που είναι απαραίτητες για την παραλλαγή. Τότε, σαν ξεπλυμένος, με τα χρώματα να τρέχουν, αποκαλύπτει αθέλητα το αληθινό πρόσωπο του ερπετού. Αυτός είναι ο λόγος, που ο άνθρωπος «Χαμαιλέων» προτιμά το ημίφως των προσχημάτων και των ανέξοδων ψευδαισθήσεων, όπως ακριβώς και η μεγάλη σε ηλικία πόρνη προτιμά την κολακεία του μισοσκόταδου.
Όπως σε όλα τα γένη, έτσι και οι άνθρωποι «Χαμαιλέοντες», προσαρμόζονται στο οικοσύστημα τους. Υπάρχουν μικροί και μεγάλοι άνθρωποι «Χαμαιλέοντες» μέσα στο δάσος της κοινωνίας. Ο δικός μου άνθρωπος «Χαμαιλέων», του οποίου το ολόσωμο πορτραίτο παρουσιάζω εδώ, είναι παγκόσμιας εμβέλειας. Βρίσκεται πάντα στο παρασκήνιο των διεθνών εξελίξεων, πίσω από τις κουρτίνες, και σαν άλλος βιρτουόζος κινεί τα σχοινιά των πολιτικών του μαριονέτων. Έχει την φωτεινή εικόνα ανθρώπου, που ενδιαφέρεται για την ανθρωπότητα. Τόσο πολύ, που έχει την διάθεση να την βάζει να τρέχει μάταια, δίχως σκοπό, μέσα σε έναν πειραματικό τροχό παραγωγής και εκμετάλλευσης, τόκων και επιτοκίων. Όπως τα ποντίκια, που φέρνουν συνεχώς γύρο τρέχοντας πάνω στην ρόδα της αιχμαλωσίας τους.
Αυτός, ο παγκόσμιος άνθρωπος «Χαμαιλέων», διαβάζει τον «Ηγεμόνα» του Μακιαβέλι και σχεδιάζει πάνω στον χάρτη τα όρια της κυριαρχίας του. Όπου η πειθώ δεν πείθει, έχει τα μέσα για να το πράξει, με πυραύλους και χρήμα. Στον κάλαθο των αχρήστων έχει πεταμένα παλαιότερα σχέδια του από άλλες περιστάσεις. «Χαμαιλεόντιες» θεωρίες και ιδεολογίες, σημαίες και σύμβολα. Το βεστιάριο του περιέχει διάφορες μάσκες και ευφάνταστες ιδεολογικές παραλλαγές. Το κοινό του είναι όλος ο κόσμος και η περίσταση απαιτεί ένα πρόσωπο σοβαρό, φιλικό και ανθρωπισμό γεμάτο. Αυτός, έχει όλα τα εχέγγυα να είναι ο μέγας διδάσκαλος των επί γης Χαμαιλεόντων. Προβάλλει ως διαφωτιστής και ανθρωπιστής, είναι χρηματιστής, είναι καπιταλιστής και είναι ορθολογικά σκεπτόμενος το δικό του, βεβαίως, και μόνο συμφέρον. Είναι ο άνθρωπος «Χαμαιλέων» της Νέας Τάξης του 21ου αιώνα.
Κοιτάξτε τον τώρα, τη στιγμή της μεταμόρφωσης του.
Δεν τον είδατε, δεν τον γνωρίζετε, αλλά αυτός σας ξέρει….''''




Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

ΦΩΝΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;;

Από:
Αποστολή: Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017 03:43 μμ
Θέμα: Fwd: Πρθ: ΦΩΝΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Τοσεs αλήθειες φαρμακερες,
από έναν άνθρωπο δικον μας, έναν Διγενή Ακρίτα.Και εμείς ξαπλωμενοι σε  καναπέδες
παναιευδεμονες περιμένουμε τους Βαρβάρους Τελειώσαμε ,λυπάμαι.....




Expéditeur: Maria, 28 Ιουνίου 2017 14:37:06 GMT+03:00
Destinataire: undisclosed-recipients:;
Objet: TR :
Πρθ: ΦΩΝΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Date: 2017-06-27 17:51 GMT+03:00
Subject: Fwd:
Πρθ: ΦΩΝΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
To:

Φωνάζω ελληνικά κι ούτε που μ’ αποκρίνεται κανείς


Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς.


«Τ΄αγγειά γινήκαν θυμιατά
και τα σκατά λιβάνι
οι γύφτοι γίναν δήμαρχοι
κι οι κλέφτες καπετάνιοι»
Γ. Σουρής

Γυρίζεις σαν άνθρωπος το μεσημέρι, το βράδυ στο σπίτι σου. Λαχταράς την γαλήνη, την θαλπωρή, την ανάπαυση του ιδιωτικού σου κάστρου. Καταπώς συνηθίζεται, μαζί με τους οικείους, σε «υποδέχεται» το ανύστακτο και ακάματο τηλεοπτικό μάτι. Συν γυναιξί και τέκνοις στυλώνεις, ασυναίσθητα, το βλέμμα σου στο μεσημεριανό – βραδινό πρόγραμμα των καναλιών. (Οι δημοσκοπικές έρευνες κατατάσσουν την μεσημεριανή ζώνη, σ’ αυτήν με τις υψηλότερες θεαματικότητες). Την ώρα, λοιπόν, της ευλογημένης οικογενειακής σύναξης, επιλέγουν οι κερδέμποροι του θεάματος για να προβληθεί ό,τι ευτελές και βορβορώδες κυκλοφορεί στην ελληνική τηλεόραση. Όλα σχεδόν τα ιδιωτικά κανάλια, μιμούμενα φτηνιάρικες, κουτσομπολίστικες «αμερικανιές» (εκπομπές), ανέλαβαν εργολαβικά να παιδαγωγήσουν την ελληνική οικογένεια στην χυδαιότητα και την προστυχιά. Το σκηνικό ίδιο και απαράλλαχτο παντού. Μία παρουσιάστρια-εμπόρευμα γυναικείο, οπισθοτεταμένο και ημίγυμνο, για να θωπεύει τις καταχωνιασμένες φαντασιώσεις των απανταχού στερημένων, πλαισιωμένη από ένα παρδαλό ανθρώπινο συνονθύλευμα. Το συνονθύλευμα αυτό, υπακούοντας στην λογική των ποσοστώσεων, αντιπροσωπεύει όλη την ελληνική κοινωνία. Απαραιτήτως δύο ή τρεις θηλύγλωσσοι, που διαφημίζουν κορδωμένοι το «κουσούρι» τους. Καναδυό φτιασιδωμένα και ψιμυθιωμένα γραϊδια, κάτι σαν «ανακομιδή λειψάνων» της πάλαι ποτέ καλής ελληνικής τηλεόρασης. Νεαρές με μισοανασηκωμένες μικροφούστες, που ονειρεύονται χρυσή, γρήγορη καριέρα –όνειρο ζωής- ελεύθερες από αναστολές και λοιπές… μικροαστικές αρετές. Και ένα-δύο ξεθυμασμένα,παλιμπαιδίζοντα  γερόντια, τύπου Κωστόπουλου, που υποδύονται, αξιογέλαστα ή αξιοδάκρυτα, τους μοσχόμαγκες. Όλο αυτό το τιποτολόγο κράμα, χωρίς πολλή προσπάθεια, διασκεδάζει την ελληνική οικογένεια, χρησιμοποιώντας, ως πρώτη ύλη, λάσπη και σπέρμα ανακατωμένα, καλλιεργώντας στον κοινωνικό βίο τον κυρακατινισμό . Χαρακτηριστικό του αγοραίου ήθους και του παρδαλογενούς ύφους είναι ο τίτλος των σκουπιδο-εκπομπών. (Παρελαύνουν οι Ζήνες, οι Τατιάνες, οι… labires,oι menioi ).
Κατανοείς αμέσως ότι το όλο εγχείρημα, εκείνο που προπαγανδίζει συστηματικά, είναι το πνεύμα μιας καθημερινότητα, συνοψιζόμενης σε ευχάριστες «μαλακιούλες», κατά την αποκαλυπτική διατύπωση ενός βαθυστόχαστου «σχολιαστή». Οι τηλεοπτικές αυτές εκπομπές-εκκενώσεις (για να δικαιολογηθεί και το τετράστιχο του Σουρή στον πρόλογο του άρθρου) μετατρέπουν τον κόσμο σε κλειδαρότρυπα. Κλειδαρότρυπα κοσμικού παρουσιολογίου, κακεντρεχών υπονοουμένων, εκχαυνωτικού χαβαλέ για την μόδα, τον πλούτο, την καλλιτεχνία, όλα καρυκευμένα με σεξοπικάντικα αρτύματα και τετριμμένες φαντασιώσεις για όλα τα γούστα.
Οι συνέπειες όλης αυτής της αισχρότητας είναι καταστρεπτικές. Εθίζονται βαθμιαία μικροί και μεγάλοι στην μικροπρέπεια, την κατάκριση, και το κουτσομπολιό, κατηχούνται στον καταναλωτισμό και την απληστία. Εγκληματικές, κυριολεκτικά, είναι οι συνέπειες για τα παιδιά (κι αυτό λόγω της απουσίας ή της ανοχής των γονέων).
Μια όμως παραπομπή στο «αρχαίο πνεύμα» κρίνεται απαραίτητη. Ο Πλάτωνας στην «Πολιτεία» του κατέκρινε ποιητές και πεζογράφους που εκθείαζαν την βία, την παραλυσία, την ανηθικότητα. Τους καταδικάζει ως διδασκάλους της νεότητας, γιατί παρουσιάζουν στα έργα τους ανθρώπους άδικους και όμως ευτυχισμένους, και αντίθετα χρηστοήθεις αλλά δυστυχείς που ισχυρίζονται πως η αδικία ωφελεί, όταν δεν αποκαλύπτεται («…ότι εισίν άδικοι μεν ευδαίμονες πολλοί, δίκαιοι δε άθλιοι και ως λυσιτελές το αδικείν, εάν λανθάνη». 392 β). Βάζει στο στόμα του Σωκράτη να λέει στον Αδείμαντο πως όταν οι νέοι ακούνε –σήμερα βλέπουν- αφηγήσεις για ελεεινή συμπεριφορά θεών και ηρώων –τα σημερινά τηλεοπτικά νούμερα- και δεν αγανακτούν «θα καταντήσουν να μην θεωρούν ανάξιο να διαπράττουν τα ίδια και εκείνοι, που στο κάτω-κάτω είναι άνθρωποι».
Κι αν αυτό δεν είναι εμφανές, ο άμεσος επηρεασμός από την τηλεοπτική αθλιότητα καταφαίνεται στην γλώσσα. («Πού έμαθε να βρίζει;» ρωτούν πολλές φορές εμβρόντητοι οι γονείς). Η γλώσσα της τηλεόρασης είναι ανάπηρη, ανεξέλεγκτη, κακοποιημένη και πολλές φορές υβρεοβωμολοχική. Και αυτή η γλώσσα περνάει στα παιδιά. Στην πιο ευαίσθητη περίοδο της γλωσσικής του εκπαίδευσης το ανυπεράσπιστο και απομονωμένο μπροστά στην τηλεόραση παιδί, «διδάσκεται» κατακρεουργημένο τον ελληνικό λόγο. Έχει ειπωθεί πολύ εύστοχα πως για το παιδί σήμερα η τηλεόραση έχει γίνει τρίτος γονέας και μητρική του γλώσσα δεν είναι πια η γλώσσα της μητέρας αλλά της τηλεόρασης. Μία γλώσσα φτωχή και φτηνή σε λέξεις αλλά πλούσια και ελκυστική σε εικόνες. Ίσως αυτά φαίνονται κάπως χιμαιρικά. Ίσως. Όσοι όμως είμαστε μέσα στην τάξη μιλούμε «εκ πείρας». Και αυτή η «ιδίοις όμμασι» πείρα είναι αποκαρδιωτική.
(Τούτη την εποχή, που κάθε βράδυ τα μυαλά των Ελλήνων «παιδαγωγούνται»-αλέθονται στην “πατάω επί πτωμάτων”, αγωγή του «Survivor», με αυτό το κρανιοκενές κοπάδι των γυμνοσάλιαγκων «παικτών» και απολαμβάνουν την κνίσσα της απύθμενης ανοησίας, τα παιδιά στο σχολείο -«ον μιμητικότατο» κατά τον Αριστοτέλη, το παιδί- στους αύλειους χώρους χωρίζονται σε μαχητές και διάσημους και διαγωνίζονται με έπαθλο το κολατσιό τους. Ποιος φταίει; Από γενιά σε γενιά κληροδοτείται η παρακμή και η αποσύνθεση της πάλαι ποτέ ελληνικής κοινωνίας).
Και γιά επανέλθουμε στην γλώσσα.
«Ο άνθρωπος», λέει ο Μπρεχτ, «για να νιώσει άνθρωπος πρέπει να τον φωνάξεις». Να τον πεις άνθρωπο. «Το παιδί αν δεν ακούσει να μιλάνε για αγάπη, δεν θα νιώσει αγάπη. Αν δεν ακούσει να του μιλάνε γιά αξίες, δεν θα αισθανθεί την ανάγκη να αγωνιστεί γιa αξίες. Κι έτσι ποτέ δεν θα γίνει παιδί με αξία». (Σ. Καργάκος, «Αλεξία», σελ. 142). «Μία-μία σβήνουν από την γλώσσα μας λέξεις μεγάλες, όπως η τιμή, η αξιοπρέπεια, η αγνότητα, η αρετή, η φιλία και δεν αισθανόμαστε πως το να λείπουνε από το στόμα μας οι τέτοιες λέξεις, σημαίνει πως σβήσανε από μέσα μας οι ευγενέστερες φλέβες του ανθρώπινου μεγαλείου» γράφει ο Κόντογλου στην «Βασάντα». (Έχω γράψει και το ξαναγράφω πώς ποτέ δεν άκουσα μαθητή μέσα στην τάξη να μεταφέρει εξωσχολικές εμπειρίες ή γνώσεις, χωρίς να αρχίζει τον λόγο του με την εξής στερεότυπη πια φράση «κύριε, είδα στην τηλεόραση»). Θα κλείσω με μια παρατήρηση. Θα θυμούνται οι παλαιότεροι αναγνώστες πώς στα παλιά αναγνωστικά κυριαρχούσε το κείμενο και η εικόνα ήταν δευτερεύουσας σημασίας. Στα νέα αναγνωστικά, επικρατεί η εικόνα και υποσκελίζεται το κείμενο, ο λόγος. Αυτή η αλλαγή δεν έγινε τυχαία. Η σημερινή γενιά της εικόνας, της τηλεόρασης, δυσανασχετεί με τον γραπτό λόγο, γιατί αυτός απαιτεί σκέψη και μόχθο για κατανόηση. Η εικόνα είναι εύκολη, αλλά «τρώει», ακρωτηριάζει τον λόγο. Ίσως στο μέλλον αντικατασταθεί ο δάσκαλος, από μία τεράστια οθόνη στην θέση του πίνακα, όπου θα «παίζεται» το μάθημα. («Φωνάζω ελληνικά κι ούτε που μ’ αποκρίνεται κανείς», κραυγάζει προφητικά ο Ελύτης).
Ανδρώνεται μια γενιά, που βλέπει το… Survivor, αλλά δεν θα ξέρει πώς να επιβιώνει

Ακολουθεί απάντησή μου
        anpanatar@yahoo.gr             
ΑΠ..Πρθ..ΦΩΝΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ [έχει και γλώσσα μας τους δικούς της ιδιωματισμούς]

Αγαπητέ μου Δάσκαλε από το Κιλκίς, κύριε Δημήτρη Νατσιέ, τιμώ απόλυτα τη στάση σας, και δεν θέλω να αμφισβητήσω την  ειλικρινή σας διάθεση να πείτε κάποιες αλήθειες για όσα ταλανίζουν τη χώρα μας. Θαυμάσια τα ελληνικά σας και σημαντική η στόχευσή σας στα στραβά και ανάποδα των ΜΜΕ, που σε κάθε περίπτωση '’ τέτοιοι που είμαστε αυτά μας αρμόζουν’’ .  Άθελά σας όμως  μπαίνετε  και εσείς  στο κομματικό παιχνίδι , αφήνοντας την εντύπωση ότι ξεκινάτε από κάποια  ιδεοληψία ή αντιμετωπίζετε   πρόβλημα με τα αφτιά ή τα μάτια  σας – να το προσέξετε!!!!! Διότι αφήνετε την εντύπωση ότι μετέχετε στην ψευδολογία των καιρών.
Δεν έχω να προσθέσω ούτε κεραία σε όσα τόσο γλαφυρά αναφέρεστε, φοβάμαι όμως ότι παραλείψατε τα περισσότερα και εν πάση περιπτώσει, τα σημαντικότερα. Είναι πράγματι τέλεια η περιγραφή των ιδιωτικών καναλιών αλλά παραλείψατε παντελώς κάθε αναφορά στα κρατικά ΜΜΕ που μάλιστα χρηματοδοτούνται από το υστέρημα του Ελληνικού λαού. Δίνετε την εντύπωση ότι το ηρωικό Κιλκίς βρίσκεται έξω από την εμβέλεια των κυβερνητικών καναλιών και σας στερούν τη χαρά να απολαμβάνετε το καθημερινά αλληλοδιαψευδόμενο παιχνίδι των σύγχρονων  γιωργαλάδων και λοιπών  σύγχρονων  γκεμπελίσκων, που δεν σκοτώνει  μόνο αισθητικά αλλά κυρίως ηθικά τη νεολαία μας.
            Ένας   έντιμος δάσκαλος που έχει ταχθεί να  ‘’φυλάσσει Θερμοπύλες’’ , οφείλει να ακούει και να βλέπει σωστά, αφού αποτελεί το βασικό στοιχείο διαπαιδαγώγησης της Ελληνικής νεολαίας. Σας ενόχλησαν και πολύ σωστά όσα αναφέρετε για την ιδιωτική τηλεόραση, αλλά δεν ‘’κάνετε κιχ’’ για τα δημόσια μέσα που βρίσκονται σε πιο υπεύθυνη θέση και φοβάμαι ότι το κάνετε μάλλον συνειδητά και αυτό με λυπεί. Ένας Δάσκαλος δεν πρέπει να φορά ποτέ παρωπίδες και  οφείλει να ‘’στιγματίζει’’ την αχαλίνωτη ψευδολογία που δεν βλάπτει μόνο την οικονομία της χώρας, αλλά εισάγει ‘’καινά και βδελυρά δαιμόνια’’ σε μια κοινωνία που όλοι μας  την έχουμε βοηθήσει να υποθάλπει  το ψεύδος.  Μιας και αναφέρθηκα στις Θερμοπύλες, παραθέτω  τους στίχους του Κ. Καβάφη ,  που κραυγάζει επίσης προφητικά από τη δική μας Αλεξάνδρεια, με τον ομώνυμο τίτλο, μήπως και  βοηθήσω  στην κατανόηση του προβλήματός.

‘’Κωνσταντίνος Καβάφης «Θερμοπύλες»

Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες•
δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία•
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε•
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους
.

Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.’’.

            Με πολλή λύπη θα επικαλεστώ το  Δάσκαλε που δίδασκες !!!, ευχόμενος να διαψευσθώ διότι συμπαθώ ιδιαίτερα τους Δασκάλους αλλά κυρίως το ηρωικό  Κιλκίς..

            Εμμένοντας στην απόφασή μου να διακόψω – έστω και προσωρινά-  την αποστολή e-mails, παρακαλώ να προωθηθεί το παρόν στη διεύθυνση από την οποία ελήφθη η επιστολή του Δασκάλου.  Εγώ θα το δημοσιεύσω αυτούσιο την ιστοσελίδα μου, χωρίς τα στοιχεία των αποδεκτών του. Αντώνης Ταρνανάς



Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

ΟΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ

        
‘’Πρόγραμμα για «εγκλωβισμένους» εργαζόμενους προαναγγέλλει ο Νεφελούδης [ΑΠΕ]
Το πρόγραμμα αφορά στους εργαζόμενους επιχειρήσεων που έχουν σταματήσει τη δραστηριότητά τους, χωρίς να κάνουν καταγγελίες συμβάσεων, με αποτέλεσμα αυτοί να μην έχουν δικαίωμα σε επίδομα ανεργίας και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.’’
’Ολίγα βιογραφικά του κ. Νεφελούδη, που γεννημένος το 1954, πρόλαβε να γίνει επαγγελματίας αντιστασιακός από το σχολείο του .’’ Ο Α. Νεφελούδης, γεννημένος στην Αθήνα το 1954, είναι μέλος της διοίκησης του Συνδέσμου Φυλακισμένων και Εκτοπισμένων Αντιστασιακών της περιόδου ’67-’74 και έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος για μεγάλα χρονικά διαστήματα από το 1986 μέχρι το 2014.’’
     Δεν έχει σημασία ότι  ο κ. Νεφελούδης είναι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και ότι τη σχετική πληροφορία μεταδίδει το κρατικό ΑΠΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά ο ίδιος ο  τίτλος του παρόντος. Η Κυβέρνηση δέχεται ότι υπάρχουν εγκλωβισμένοι, μόνο που ‘’πονηρά ενεργούσα’’ τους εντοπίζει σε μια ορισμένη κατηγορία εργαζομένων. Παραλείπει βέβαια ότι το φαινόμενο είναι αποτέλεσμα συνειδητών και σκόπιμων κυβερνητικών ενεργειών για να μπορούν μετά να εξαγγέλλουν απεγκλωβισμούς.  Στην πράξη, ανάλογη  ανάγκη προκύπτει μόνο μετά από έκτακτα φυσικά φαινόμενα [ σεισμοί, πυρκαγιές, κλπ], ενώ εδώ , όλος ο λαός και όχι μόνο μια ορισμένη τάξη εργαζομένων , βρίσκονται στο έλεος πάσης φύσης ‘’σωστικών ομάδων’’. Πρόκειται για τους συνοδοιπόρους του κυρίου Γενικού , που λίγο πριν αγνοούσαν και οι ‘’θυρωροί’’ των πολυκατοικιών τους, όπως  έλεγε ο  πρώτος διδάξας , σύντροφος Ανδρέας, που προσπαθούν να αντιγράψουν ανεπιτυχώς.
Έχουν ρημάξει τη χώρα με τους ‘’ριζοσπαστικούς’’ ακροβατισμούς τους και φθάνουν στο σημείο να απεμπολούν και  το μοναδικό πρόγραμμα τους [σκίσιμο των μνημονίων, νταούλια και ζουρνάδες και καταγγελία της απάνθρωπης Ε.Ε.], προσπαθώντας τώρα  να μας πείσουν ότι τελικά πέτυχαν αυτό που επεδίωκαν, και ας μην έχει καμιά σχέση και ομοιότητα με όσα μας έλεγαν. Είναι αλήθεια βέβαια ότι έτσι ευτυχώς ξεστράτισαν από τα σατανικά τους σχέδια και κυρίως ότι έτσι προκάλεσαν  το μικρότερο κακό εκείνων που σχεδίαζαν. Το έχω ξαναπεί ότι οι νέοι γκεμπελίσκοι πάνε να μας βγάλουν τρελούς, εμμένοντας ότι δεν έχουν πει κανένα ψέμα και ότι εμείς οι ‘’αναίσχυντοι’’ παραποιούμε τα λόγια τους. Τι κρίμα που δεν γίνεται πρακτικά να μας υποβάλουν σε πανεθνικό ‘’μασάζ’,’ στο οποίο πολύ συχνά καταφεύγουν για τα κομματικά και κοινοβουλευτικά τους μέλη. Εδώ που τα λέμε ,χάσαμε την μοναδική ευκαιρία να αφεθούμε και στις ‘’μαλάξεις’’ τους, που θα έκαναν μετά χαράς προκειμένου να κρατήσουν την  κουτάλας τους.
 Ξεχνούν όμως ότι θεωρούσαν ρηξικέλευθες και κοσμοϊστορικές τις αήθεις ιδέες τους, σε σημείο που  αυτοί  οι ίδιοι έσπευσαν να καταγράψουν τα μιαρά τους σχέδια , τα οποία τώρα γύρισαν μπούμερανγκ εναντίον τους. Αν είναι αλήθεια αυτά που λένε τώρα, γιατί δεν υπέγραφαν την ολοκλήρωση του μνημονίου των προκατόχων τους, που μας είχε βγάλει ήδη επιτυχώς στις αγορές , χωρίς τα πρόσθετα δις που μας φόρτωσαν; Έφθασαν στο σημείο να επικαλούνται ‘’θετικές’’ κρίσεις κάποιων Ευρωπαίων – που λίγο πριν έκριναν χαρακτηριστικές δοσίλογων, και γερμανοτσολιάδων - αφού γνωρίζουν καλά ότι οι ξένοι το κάνουν διότι βρήκαν τους ανθρώπους που υπογράφουν τα πάντα για να ‘’σώσουν’’ την παρτίδα και όχι την πατρίδα τους. Το γεγονός ότι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και το παίζουν καλά παιδιά, δεν πείθει κανένα, αφού τελικά όλα αυτά αποτελούν φενάκη για να αποσείσουν τις ευθύνες από πάνω τους, και  να ‘’περάσουν’’ το νέο παραμύθι τους. Ζητούν με κάθε μέσο παράταση παραμονής στην εξουσία, αφού ξέρουν τι τους περιμένει από τους δικούς τους οπαδούς που δεν αστειεύονται , όπως συνηθίζουν τα λοιπά ‘’μη προοδευτικά  στοιχεία’’, που υπέκλεψαν την ψήφο τους.
Θέλω να πω δυο λόγια – που θεωρώ πλεονασμό – για τον συγκυβερνήτη τους [πιλότο, δύτη και Πουαρό], που μετέρχεται το τελικό στάδιο της ανθρώπινης ανυποληψίας, δοκιμάζοντας τις κυβερνητικές αντοχές, αφού με την ψήφο της ομάδας του, τους έχει όλους στο τσεπάκι . Αναφέρομαι σ’ αυτόν που πρόδωσε το Κόμμα που τον ανέδειξε και τον ανέχθηκε, ενώ  αποτελούσε τον ‘’ιέρακά του’’ μέχρι να ανακαλύψει και ενταχθεί στα  αρπαχτικά του γένους Βύας [Βubo] της νέας του ιδεοληψίας.
Ακόμα και ο μέχρι πρότινος θεωρούμενος σοβαρός Πρόεδρος της Βουλής, πέταξε τον πολιτειακό μανδύα  του και ξαναφόρεσε την κομματική λεοντή, για να θεωρήσει τα επανειλημμένα   τηλεφωνήματα  Υπουργού – ασχέτου με την δικαιοσύνη και τη δημόσια τάξη –σε σεσημασμένο βαρυποινίτη,  ως θεμιτή ενέργεια. Με  αυτά  τα παραδείγματα  μεγαλώνει η σημερινή Ελληνική νεολαία, που δεν άντεξε ή δεν μπόρεσε ακόμα να ξενιτευτεί για τον επιούσιο, εν έτει 2017 στην ‘’προοδευτική’’ μας χώρα, Έχουν χάσει πια και οι λέξεις την έννοιά τους και μιλάμε για λέξεις μιας γλώσσας που έχει κύριο χαρακτηριστικό την απόλυτη σαφήνεια. Αντώνης Ταρνανάς


Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

           [Αγώνες Μπάσκετ]


Ο χθεσινός θρίαμβος της Εθνικής μας Ομάδας Μπάσκετ Γυναικών, επί της αντίστοιχης Τουρκικής, πέραν της ανείπωτης και μοναδικής χαράς που μας έδωσε πανεθνικά,  προσωπικά μου δημιούργησε και συνειρμούς, που αισθάνομαι την ανάγκη να τους μοιραστώ μαζί σας.
Από  τον Ιούνιο του 1966 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1971, υπηρέτησα στην Ελληνική Πρεσβεία στην Πράγα, όπου συντελέστηκε και η χθεσινή περιφανής νίκη των ηρωικών Ελληνίδων αθλητριών. Τον Απρίλιο του 1968,  ήλθαν σε επαφή μαζί μου, οι αρμόδιοι της  Σλάβια Πράγας για την εξασφάλιση της σχετικής βίζας των διαβατηρίων τους, που θα  ταξίδευαν στην Αθήνα για τον τελικό κυπελλούχων Ευρώπης στο Μπάσκετ ανδρών, με αντίπαλο της ΑΕΚ. Μου χάρισαν μάλιστα και μια γραβάτα, που θα φορούσαν όλα τα μέλη της αποστολής στην Αθήνα, ενώ μου δήλωσαν ότι για λόγους οικονομικούς [ πήραν 10.000 Δολάρια] και κυρίως εν όψει των αναμενόμενων γεγονότων της Σοβιετικής Εισβολής στη χώρα [ Αύγουστος 1968], συγκατένευσαν να γίνει ο αγώνας στην Αθήνα. Η Πράγα την εποχή εκείνη ζούσε την ‘’ Άνοιξή’’ της με τον Αλεξάντερ Ντούμπτσεκ και είχε αρχίσει να σπάει [φαινομενικά] η απολυταρχική κυριαρχία του Κόμματος.
Την επομένη του αγώνα που κατέληξε σε θρίαμβο με 89-82 της ΑΕΚ και την κατάκτηση του κυπέλου [ διεξήχθη στο καλλιμάρμαρο στάδιο ενώπιον 80.000 θεατών ] οι  ανταποκρίσεις των τοπικών εφημερίδων σημείωναν κατά σειράν  τα ακόλουθα. Α] Πρώτη φορά ένοιωσαν την όμορφη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού από τους φούρνους των Αθηνών, Β] ότι ‘’ενδεχομένως πούλησαν τη δυνατότητα να κατακτήσουν το κύπελλο για δέκα χιλιάδες Δολάρια και Γ] ότι αναγκάστηκαν να παίξουν σε γήπεδο που είχε διαμορφωθεί με φρεσκοστρωμένη άσφαλτο – και  κατά τόπους υποχωρούσε- και ο φωτισμός ήταν προβληματικός. Η ίδια η αποστολή δεν είχε κανένα παράπονο από  την  Ελληνική φιλοξενία και έστρεφαν τις όποιες αιτιάσεις τους στις δικές τους επιλογές, σημειώνοντας ότι ‘’πλην του αποτελέσματος , το ευχαριστήθηκαν.
 Ο ίδιος συνειρμός με γυρίζει λίγα χρόνια πιο πίσω[ το 1964] σε έναν επίσης σημαντικό αγώνα μπάσκετ της ΑΕΚ , με την ΟΚΚ  Μπέογραντ, του Radivoi Korac [ σπουδαιότερου ίσως Ευρωπαίου καλαθοσφαιριστή της εποχής], στην ημιτελική φάση του κυπέλλου πρωταθλητριών, που με βρήκε να υπηρετώ την Ελληνική Πρεσβεία του Βελιγραδίου[ Ιούνιος 1960 μέχρι Δεκέμβριο 1965].  Στον πρώτο αγώνα στην Αθήνα, η ΑΕΚ  είχε επικρατήσει με 85 – 78. Και η ‘’ρεβάνς’’ στη Σερβία αποτελούσε κυριολεκτικά πόλεμο – έστω και άσφαιρο. Την ημέρα του αγώνα είχα δεχθεί ένα τηλεφώνημα από τον Πρέσβη Δημήτρη Αβραμίδη,που ήταν περιστασιακός Πρόεδρος της ερασιτεχνικής ΑΕΚ, να επισκεφθώ την ομάδα στα αποδυτήρια για να τους ενθαρρύνω και τη ρητή εντολή ‘’ να του φιλήσω ιδιαιτέρως  τον Αμερικάνο και τον Τρόντζο.
Πήγα πράγματι στα αποδυτήρια λίγο πριν την έναρξη του αγώνα και μετέφερα τους χαιρετισμούς στους παίκτες, ασπαζόμενος , με δυσκολία – λόγω ύψους -τον Αμερικάνο. Όταν τους ρώτησα που βρισκόταν ο Τρόντζος, μου έδειξαν κάπου προς την οροφή [ εγώ 1.70 και εκείνος 2.15 μας χώριζε μια άβυσσος]. Η εξέλιξη του παιχνιδιού και κυρίως η ατμόσφαιρα στο γήπεδο δεν επέτρεπε ούτε σκέψη αισιοδοξίας, οπότε συμβιβασθήκαμε σε ένα σκορ 101 – 84 και νοιώσαμε και τυχεροί που η ομάδα και οι ελάχιστοι φίλαθλοι ‘’βγήκαμε αρτιμελείς’’ από την ζούγκλα του γηπέδου. Δεν μπόρεσε να βοηθήσει ούτε η άριστη απόδοση των διάσημων τότε παικτών της ΑΕΚ [ Αμερικάνου, Τρόντζου, Ζούπα, Βασιλειάδη, Λαρεντζάκη κλπ], αφού ο αγώνας έγινε σε συνθήκες πλήρους βίας και νοθείας, που επικράτησαν στο γήπεδο [ ως γνωστόν οι Γιουγκοσλάβοι τότε κατείχαν και την Ευρωπαϊκή ηγεσία της ομοσπονδίας μπάσκετ].
 Θέλω να πω δυο λόγια για το φαινόμενο ΚΟΡΑΤΣ, έναν παίκτη που σπάνια ‘’έκανε’’ φάουλ, το 1965 είχε σημειώσει 99 πόντους σε επίσημο διεθνή αγώνα και έχει επιτύχει 100 στις 100 βολές  σε επίδειξη τηλεοπτικής εκπομπής στο Βέλγιο. Έφυγε από τη ζωή νέος και ενεργός παίκτης από αυτοκινητιστικό δυστύχημα, όπως και έτερος μεγάλο Κροάτης Ντράζαν Πέτροβιτς.    Αντώνης Ταρνανάς


ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΙΖ



Πώς μπορούν να γίνουν πιστευτές οι δηλώσεις του κ. Τσίπρα στην ‘’evrokinissi’’ των Βρυξελλών, αφού στην πράξη άλλα  εφαρμόζει στη χώρα του; ‘’Θεωρία Επισκόπου και καρδία μυλωνά’’ ή  - επί το αρχαιότερον – ‘’ Οίκοι λέοντες, εν υπαίθρω δ’ αλώπεκες’’!!!!! και ο νοών νοείτω. Αντώνης Ταρνανάς

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΈΝΩΝ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΩ ΕΥΝΟΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ [ για να μην εκθεσω πρόσωπα] ΚΑΙ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ



21/6/2017 06:30 μμ
Εύχομαι Καλό Καλοκαίρι σε όλους με υγεία και με το καλό ΟΛΟΙ να ξαναβρεθούμε το Σεπτέμβρη.
Η πένα σου Αντώνη θα κάνει και αυτή .....διακοπές όπως μας ενημερώνεις. Προσωπικά θα μου λείψουν τα γραφόμενα σου.
Όταν είσαι μακριά από την Πατρίδα (έστω και ως προδότης .......) η κάθε επαφή με φίλους καλούς είναι συντροφιά πολύτιμη.
Καλές ψαριές και να προσέχεις.
Με φιλικούς χαιρετισμούς


16/6/2017 05:17 H TEΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ, ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ  ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ (ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ "ΤΡΙΠΩΝΑΝ" ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ, ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΥΠΟΝΟΜΟΥΣ".
16/6/2017 09:08 μμ
Ατυχώς στην περίπτωσή μας υπάρχουν μόνο υπόνομοι -χωρίς τα εισαγωγικά.


2017-06-11 11:53 GMT+02:00
Προσωπικά έχω απογοητευτεί και από φίλους γιατρούς και μικροβιολόγους. Πήγαινα την πρώτη του μηνός και μου έλεγαν ότι έχουν συμπληρώσει τα δικαιούμενα ονόματα. Φίλη μου μικροβιολόγος, μου
ζητούσε τουλάχιστον τριπλάσια από τη συμμετοχή μου, με τη δικαιολογία ότι κάποιες εξετάσεις τις έστελνε στην Αθήνα – που ήταν ψευδές. ΄Ετσι λοιπόν, από τριετίας έκοψα όλες τις εξετάσεις δηλώνοντας ότι μπορώ να ‘’πεθάνω και χωρίς τη συνδρομή τους’’. Προσευχηθείτε στο Θεό να σας έχει καλά, γιατί αλλιώς χαθήκατε. Εγώ όλα τα χόρτασα και   δεν θυσιάζω την προσωπική μου αξιοπρέπεια για να ‘’κερδίσω’’ μια στάλα χρόνο βαρετό. Αντώνης

11/6/2017 01:44
Ωραιότατος Αντώνη μου,

Την απόφασή σου να προχωρήσεις μέχρι την τελευταία σου στιγμή επί της γης κάτω από τις "φυσιολογικές" αντιδράσεις παρακμής του οργανισμού σου την έχω σκεφθεί και υιοθετήσει εδώ και αρκετό καιρό.
Η τελευταία μου εμπειρία με τον αδελφό μου με έκανε να σκεφτώ ότι η απόφασή μου είναι αυτή που πρέπει να τηρήσω χωρίς να παρασυρθώ από συναισθηματισμούς και ψεύτικες ελπίδες.
Η απόφασή μου όμως δεν μου απαγορεύει να ευχαριστήσω τον καλό μας φίλο Μίχαλη για την ενημέρωση που μας προώθησε. Να είναι καλά και ας συνεχίσει να μας ενημερώνει. Οτι γνωρίζουμε είναι καλό.

Η ημέρα όμως είναι όμορφη και ας μην αφήσουμε αυτές τις σκέψεις να την συννεφιάσουν.
One of the happiest moments in life is when you find the courage to let go of what you cannot change.

Πώς να κλείσω τα σημερινά?? Ως απλή  ή Ως η προδότρια ????? Για να γελάσουμε λιγάκι!!!
Φιλικά

2017-06-09 9:08 GΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΙΣ //ΠΡΟΔΟΤΡΙΕΣ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΜΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΛΕΞΗ ΚΑΡΑΓΚΙ0ΖΟΠΑΙΚΤΗ ΚΑΖΑΚΟ, // ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΕΚΟΥΣΑ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΝΑ ΡΩΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ //ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ? ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΤΟΥ ΕΜΕΝΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΝΑΠΗΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 67%ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ...... ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΤΟΝ 21 ΑΙΩΝΑ.
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ.
ΦΙΛΙΚΑ



10/6/2017 12:45 πμ
Αγόρια, Αγόρια Καλησπέρα, (αν και η ώρα έχει φτάσει στις 23.30 ώρα Βελγίου)

Διαβάζω τα κείμενα σας και σας ευχαριστώ πολύ γιατί με κάνατε να γελάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Βγάλατε το άχτι σας και το χάρηκα ιδιαίτερα. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί τα έχετε βάλει με το Καζάκο και ποιός είναι ο ηθοποιός??. Προφανώς κάτι θα έχει προκύψει που δεν το έχω πάρει χαμπάρι (κατά τα τούρκικα απομεινάρια) δηλ δεν έχω ενημερωθεί.
Απόψε ο αγώνας της Εθνικής μας με της Ερζεγοβίνης έληξε 0-0. Ετσι προχωράμε. Τουλάχιστον κάπου να πάμε λίγο μπροστά.
Απορώ πώς τους κρατάμε ακόμα με όλα αυτά τα παρατράγουδα που κάνουν και ψηφίζουν μέτρα καταστροφικά για όλους μας μέσα από τις.....σαρδέλες!!!!!
Δηλαδή μόνο όταν αποφασίσουν οι "μεγάλοι"  ότι δεν τους θέλουν πλέον τότε και μόνο θα τους ξεφορτωθούμε??? 

Απόψε έχουμε μια φανταστική πανσέληνο Ας την απολαύσουμε όσο μπορούμε. Καλό Σαββατοκύριακο καλοί μου φίλοι.

Και καλό μας Ξημέρωμα.

9/6/2017 11:22 πμ
Εγώ ατυχώς για μένα και την οικογένειά μου, είδα τις παραστάσεις του κτηνώδους Καζάκου, από κοντά και για 12 χρόνια.     Βλέπω ακόμα τον λαό του τέως υπαρκτού σοσιαλισμού που έχει οδηγηθεί [ από την αγανάκτηση] στην ακροδεξιά και προβληματίζομαι αν λόγω ηλικίας έπαθα ‘’μαλάκυνση’’ εγκεφάλου ή αυτοί δεν έχουν καταλάβει που οδηγούνε το λαό με τις αμέτρητες ……..κίες  τους. Αντώνης

2017-06-07  17:18

Πολλαπλή η νοσταλγία  από ton Τom Jones και ιδιαίτερα  την Delilah.  Άκουσα το τραγούδι του το 1968, που κυκλοφόρησε, την ίδια εποχή που στην Πράγα που υπηρετούσα , ζούσα τη σοβιετική εισβολή και την Άνοιξη της πόλης. Αγόρασα το δίσκο του αμέσως και τώρα τον ξανάκουσα και στις δυο εκτελέσεις[ 1968-2009]. Ύστερα από 41 χρόνια φαίνεται πιο γοητευτικός και η φωνή του   ‘’καμπάνα’’. Μόνο που η τελευταία του εκτέλεση  είναι δυό τόνους πιο χαμηλά, χωρίς αυτό να επηρεάζει την όμορφη ακρόαση και συνετή του θέαση..
            Τελειώνω με μια αφελή – όπως πάντα – απορία, πιο από τα σημερινά τραγούδια θα ακούγεται ευχάριστα ύστερα από σαράντα χρόνια. Σήμερα για να ακουσθούν τσιτσιδώνονται , προκαλούνε σκάνδαλα ή ‘’σέρνουνε καράβια’’.  Υπάρχουν πάντα οι λαμπρές  ελάχιστες εξαιρέσεις κι αυτές λίγο πιο παλιές, που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.. Ωραίες αναμνήσεις, ευχαριστώ. Αντώνης

 7/6/2017 10:46 μμ
 Είμαι σίγουρη ότι δεν θα υπάρξουν αναμνήσεις στους νεότερους ακούγοντας κάποιο ή κάποια τραγούδια του σήμερα.
Για λίγα λεπτά σε κάποιο δελτίο ειδήσεων ξένου σταθμού άκουσα 2-3 τραγούδια του φετινού Eurovision. Θεέ μου τι ήταν αυτό?????
Να κάνουμε το σταυρό μας που ζήσαμε μια όμορφη εποχή με αρκετές δυσκολίες που και αυτές κάτι μας προσέφεραν θετικό στη ζωή μας. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε αυτή την ωραία εποχή. Ξεφύγαμε και μάλιστα κάποιοι ξεφύγαμε αρκετά. Και να τα αποτελέσματα στα παιδιά μας. Δουλεύουν ακατάπαυστα, γυρίζουν σπίτι ξεθεωμένα και δεν μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους ώρες μοναδικές μεταξύ γονιού και παιδιού.
Και τι γίνεται με τόση δουλειά που πατάνε?? Κάποια ευρώ παραπάνω σε κάποιο λογαριασμό που δεν δίνει πάρα πάνω από το 0,011% ενώ οι Έχοντες και Κατέχοντες τα ιδρύματα αυτά απολαμβάνουν τον ιδρώτα των παιδιών μας.
Οπως γράφει η κα Δημουλά "..ο καιρός μας λιγοστεύει / ας προσπαθήσουμε να δώσουμε ότι μπορούμε στους γύρω μας από την ομορφιά που έχουμε κρατήσει σαν θησαυρό μέσα μας".

Καλό μας ξημέρωμα καλοί μου φίλοι


22/5/2017 01:59 μμ


 Αντώνη μου και πάλι γειά σου !  
Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά !
Σου ανταποδίδω επίσης και τις ευχές για την οικογένειά σου !
Ο πάντα φίλος σου, Κώστας. 

Maandag 22 mei 2017 10:28:20





Αγαπημένε μου φίλε Κώστα, μου λείπεις όπως  και η ζωή μας  στις Βρυξέλλες.
Αρχικά χαίρομαι ειλικρινά και σας  συγχαίρω  - εσένα και την αγαπητή που την ευχαριστώ για τους χαιρετισμούς της – για τα παιδιά και τα εγγόνια σας. Να τα χαίρεστε και να είστε όλοι σας γεροί και τυχεροί.
Όσον αφορά τη φιλία μας – όπως συμβαίνει γενικότερα με αυτήν – αποτελεί επιλογή και συνεπώς έχει σταθερά θεμέλια , σε αντίθεση με τη συγγένεια που την αποδεχόμαστε όπως  είναι. Η φιλία έχει και κάποια άλλα στοιχεία που τη διακρίνουν από όλες τις άλλες σχέσεις. Δοκιμάζεται στο χρόνο και αν δεν έχει γερά θεμέλια γκρεμίζεται, αποτελεί δε ίδια τιμή και για τις δυο πλευρές. Δεν ξέρω αν σου έμαθα κάτι, αλλά είμαι βέβαιος ότι και εγώ έμαθα πολλά από σένα, γιατί πάντα σεβόμουν τους φίλους μου και κρατούσα  όσα θετικά τους κοσμούσαν. Με την αγάπη μου Αντώνης








Zondag 21 mei  2017 08:35:07
           
  Φίλε μου Κώστα χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία προσωπική και οικογενειακή. Είσαι πάντα ένα από τα ευτυχισμένα κομμάτια της ζωής μου και σε ευχαριστώ θερμά γι’ αυτό. Με την αγάπη μου και χαιρετισμούς στην . Αντώνης

 21/5/2017 03:12 Φίλε μου Αντώνη, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σου !


Πρέπει να γνωρίζεις, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν τα σχολιάζω και ότι έτσι
δεν επικοινωνούμε τακτικά , πως κάθε σχεδόν ημέρα διαβάζω τα mails σου με όλα τα ωραία που γράφεις !
Νοιώθω με αυτόν τον τρόπο, πίστεψε με, ότι ο φίλος μου '' ο Αντώνης ο Ταρνανάς είναι μπροστά μου'' !
Συνέχισε όσο έχεις κουράγιο και όρεξη, εγώ θα ''μπαίνω'' στο anpantar και θα τα διαβάζω
από εκεί, γιατί αλλιώς δεν μπορώ. Πάντως τα διαβάζω όλα σχεδόν ανελλιπώς.


Με την ευκαιρία θα ήθελα να σου πω, ότι πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου τυχερό που σε γνώρισα,
γιατί  πέρα από  τη δεδομένη αξία σου, αυτή δηλαδή που έχεις σαν άνθρωπος και φίλος,
μου φέρθηκες πάντοτε άψογα και μου έμαθες κάποια ''πράγματα'' σημαντικά στο διάστημα
που βρεθήκαμε μαζί . Μπορεί να μη στο είπα αυτό ποτέ ''καθαρά'', είναι πάντως η αλήθεια !
Σου είμαι γι' αυτό ευγνώμων.


Έχω τρία εγγόνια [αγόρια] από την  και μία εγγονή από
τον ! Το πιό μεγάλο εγγόνι είναι 9 χρονών και το πιό μικρό 3 !
Η  είναι εδώ δίπλα μου και σου ανταποδίδει τους χαιρετισμούς σου.
Να είσαι πάντα καλά, 
Με αγάπη ο φίλος σου




Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017 12:28 μμ
Αντώνη μου Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα,

Είναι κάποιες μέρες που δεν έχω επικοινωνήσει μαζί σου γιατί είχα όλες τις προετοιμασίες για τη βάπτιση του τρίτου εγγονού μου Τζωρτζίνου που έγινε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου των Ελλήνων στην Βενετία λόγω καταγωγής του πατέρα του.
Έτσι από την περασμένη Πέμπτη είμαστε εκεί και τελειώσαμε χτες με το καλό επιστρέφοντας στα "πάτρια" εδάφη του Βελγίου.
Ο Θεός να προστατεύει τα βήματα του και όλοι μας να έχουμε υγεία να απολαμβάνουμε ο ένας τον άλλον.
Όπως πάντα τα γραφόμενα σου είμαι μεστά από νοήματα και αλήθειες.
Θα σταθώ όμως στην τελευταία παράγραφο του κειμένου σου που είναι γραμμένο με κόκκινο μελάνι και αναφέρει ότι η εμπειρία δεν αποκτιέται μέσα από σπουδές παρά από τα όσα μαθαίνουμε ή παθαίνουμε καθημερινά στο πέρασμα μας από τη ζωή.  Μακάρι οι νεότεροι να το χωνέψουν αυτό και να ακούνε λιγάκι περισσότερο τα όσα προσπαθούμε να τους μεταφέρουμε μήπως και ξεφύγουν από έστω και λίγες παγίδες της ζωής.
Να είσαι καλά για να σε διαβάζουμε όσο γίνεται συχνότερα.
Με το καλό να τα ξαναπούμε και η σημερινή θρησκευτική εορτή ας μην είναι απλά μια γιορτινή ημέρα, αλλά ας δώσει φώτιση σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

2017-06-05 17:4
 μου ανταποδίδω τους χαιρετισμούς και στέλνω τις ευχές μου με την ευκαιρία της βάπτισης του νεαρού Τζωρτζίνου. Νάναι γερός και τυχερός με όλους τους δικούς του.
Όσον αφορά την παρατήρησή σου στην τελευταία παράγραφο  του κειμένου μου , χαίρομαι που συμφωνείς. Από το αμέσως προηγούμενο κείμενό μου θα κατάλαβες ότι αναστέλλω – έστω και προσωρινά – κάθε μου πολιτικό σχόλιο, γιατί άρχισα να νοιώθω λίγο- πολύ σαν  γραφικός στα μάτια των δικών μου. Αφού δεν με κατανοούν αυτοί πως μπορώ να απαιτώ να με αποδέχονται οι άλλοι;
Γράφω μόνο για τον εαυτό μου και συγκεντρώνω υλικό για  ένα μελλοντικό βιβλίο μου. Κατά τα άλλα, θα απαντώ σε προσωπικά μηνύματα και ενδεχομένως θα ασχολούμαι με άλλα θέματα που με ενδιαφέρουν. Η θεία φώτιση ευπρόσδεκτη αλλά δεν βλέπω ‘’αποδέκτες’’, αφού δηλώνουν άθεοι ενώ είναι Θεομπαίχτες. Αντώνης

6/6/2017 11:36 πμ
Α Χαχαχαχα Αντωνη μου έφτιαξες την ημέρα με τα γραφόμενα σου !!!!!! σχετικά με τους Θεομπαίχτες. Και να ήταν μόνο αυτό το χαρακτηριστικό τους......
Χτες το βραδάκι για να περάσει λίγο η ώρα βάλαμε στο ίντερνετ να ακούσουμε την εκπομπή ΑΚΡΑΙΩΣ της Κυριακής με τον κ. Πρόεδρο της Βουλής και πατέρα ενός νεαρού που έχει διαπράξει κάποιες αξιόποινες πράξεις σε Τράπεζες για να βοηθήσει τους φτωχούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μα ήταν για γέλια ατελείωτα τα όσα έλεγε. Τα πιστεύουν?????????? Πώς τα μηχανεύονται???????????? Σε τι περίεργους κόσμους ζούνε??????????????????????? Αλλά το πιο θλιβερό είναι ότι τους έχουμε δώσει το δικαίωμα να πιστεύουν ότι απευθύνονται σε απόλυτα ηλίθιους, διανοητικά ανάπηρους πολίτες.

Δεν θα χαλάσω περαιτέρω την ημέρα μας με αυτούς. Και έχω μια ψυχική ευεξία γιατί αρχίζω τις ετοιμασίες για τον ερχομό μας με το καλό στην Πατρίδα σε περίπου 15 ημέρες.

Καλή μας Ημέρα και με το καλό να τα ξαναπούμε όπως εσύ επιθυμείς.

Την 17/5/17,
> Αγαπητέ μου φίλε , ξέρεις ότι πέραν της ενασχόλησης μου με τα πολιτικά
> και ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ  -ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ- η όλη μου ενασχόληση με την
> αρθρογραφία ξεκίνησε από την βασική μου αγάπη για τη γλώσσα και τη σωστή
> χρήση της. Στην αρχαία ελληνική υπάρχει ένα νομικό απόφθεγμα - '' αξίωμα''
> και όχι τσιτάτο, που αναφέρει ''μηδενί δικήν δικάσεις πριν αμφοίν μύθον
> ακούσεις''.  Δεν μπορώ Μιχάλη μου να παριστάνω τον κήνσορα μιας κατάστασης
> πριν ακούσω και τις δυό πλευρές. ''Ουδέν καλόν αμιγές κακού'', που λένε στο
> χωριό μου. ΄Ετσι λοιπόν  αναγκάζομαι να τους ''τρώω στη μούρη μου'' για να
> μπορώ να εκφέρω δίκαιη προσωπική γνώμη και άποψη. Πολύ ακριβό σπόρ η
> δημοκρατία, που λένε οι ποδοσφαιρόφιλοι. Η λεκτική μου ''ντρίμπλα'' ότι δεν
> παρακολούθησα τις δηλώσεις των μελών της αντιπολίτευσης  είναι ένα  απλό
> λογοτεχνικό τρικ , για να γίνει πιο εμφανής  η  αντιδιαστολή.Με όλη μου την
> αγάπη Αντώνης
> 
Στις 12:50 μ.μ. Τετάρτη
Τελικά δεν ξέρω
> γιατί πρέπει να ντρεπόμαστε περισσότερο, για το περιεχόμενο του Νομοσχεδίου
> που μας οδηγεί σε εθνικό εξευτελισμό, ή για τις δικές μας επιλογές;
> Αυτοβούλως και συνειδητά επιλέξαμε τους καταληψίες  να πειραματιστούν – εν
> λευκώ – τις τύχες της χώρας μας. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις οφείλουμε να
> πληρώσουμε για την απερισκεψία μας. Περαστικά μας και ας αφήσουμε κατά μέρος
> τα ‘’κροκοδείλια’’ δάκρυά . Σε κάθε ‘’συναλλαγή’’ υπάρχουν κέρδη και ζημίες
> και κυρίως ρίσκα. Παίξαμε [ κάποιοι άλλοι έπαιξαν και για μας] και χάσαμε.
> ‘’ Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου’’, όπως είπε στη Βουλή κυβερνητικό
> στέλεχος.
Αντώνης Ταρνανάς
, 17 Μαΐου 20ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΜΕΤΟΣ.
17/5/2017 06:24μμ
Αντώνη γειά σου
Γιά μίαν ακόμα φοράν ήσουν καταπληκτικος. Συγχαρητήρια καί ΠΆΛΙ,


14/5/2017 02:56 μμ
‘’Είναι πολύς καιρός που απέχω από πολιτιστικές και λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις της πόλης μου , για διάφορους λόγους, προσωπικής  επιλογής ή άλλων παραγόντων. Ομολογώ ,  ότι  χάρηκα ιδιαίτερα για τη χθεσινή μου ‘’επανεμφάνιση’’ , στην οποία συνέδραμαν  πολλές και ευτυχείς συγκυρίες Πρώτες και κύριες  υπήρξαν  η  συμμετοχή και  παρουσία ενός αγαπητού μου φίλου και παλιού συνάδελφου και το περιεχόμενο του βιβλίου, που έχει άμεση σχέση με την καταγωγή της καρδιάς μου  και τον τόπο γέννησης και διαμονής μου.
Πρόκειται για ένα πολυσέλιδο έργο, απόσταγμα σοβαρής και μακρόχρονης έρευνας του κ. Νικολάου Εμμ. Παπαοικονόμου, που εκδόθηκε από την Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, και φέρει τον τίτλο ‘’Προσωπογραφία Αγωνιστών του 1821’’. Έχει στενή και άρρηκτη σχέση με τους αγώνες των Μακεδόνων της Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης  που   πολέμησαν και έδωσαν τη ζωή τους για την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό και της δικής μας  περιοχής. Ένα μεγάλο μέρος της Αταλάντης κατοικείται από  τους απογόνους αγωνιστών  της ευρύτερης Μακεδονίας μας, και αποτέλεσε μεταγενέστερα, πόλο έλξης και άλλων Μακεδόνων – κυρίως ειδικών μαστόρων - που εργάστηκαν στην ευρύτερη περιοχή και συνέβαλαν  στην ανάπτυξη της. Αρχικά ο οικισμός αποτέλεσε χωριστό Δήμο ή Κοινότητα [ Πέλλας και Κάτω Πέλλας] - στη σημερινή Σκάλα της Αταλάντης- και αργότερα ενσωματώθηκε  πλήρως [;] στην συνολική πόλη. Με τις ιστορικές λεπτομέρειες ασχολείται το  βιβλίο, - το οποίο ακόμα δεν πρόλαβα να διαβάσω ούτε είμαι  ειδικός για να το κρίνω – γι’ αυτό και θα περιοριστώ  στην επιμελή ανάγνωσή του , συνεχίζοντας  με τα υπόλοιπα.
 Πέραν των κατά καιρούς προνομίων, περιορισμών και γεωγραφικών ορίων των δύο τομέων,  για μας τους γηραιότερους υπήρχε ένα φυσικό όριο – αποδεκτό από όλους – που ήταν ο παλιός και ‘’υπογειοποιημένος’’ πλέον καταρράκτης, που χώριζε το δυτικό κομμάτι [Μακεδονία] από το ανατολικό της παλαιάς έως αρχαίας  πόλης της Αταλάντης. Στα πρόθυρα των 84 χρόνων μου, έχω ζήσει  τις έριδες, τους ανταγωνισμούς , ενίοτε δε και τις αντιπαλότητες, ανάμεσα στους δυο τομείς της πόλης. Περισσότερο  εμφανείς ήσαν οι διαμάχες για το ‘’παζάρι’’ με τις κρύες πηγές του, που υδροδοτούσε όλη την πόλη, ενώ για μια περίοδο  είχε παραχωρηθεί προνομιακά  μόνο στους Μακεδόνες οικιστές. Κατά την παλιά μας συνήθεια και αυτό ακόμα το αγαθό της φύσης, αποτέλεσε στοιχείο τριβής και διαμάχης και μάλιστα  χωρίς σημαντικό  λόγο. Αναφέρω ενδεικτικά, ότι  κάποιες στάμνες των ‘’ανατολικών’’, επέστρεφαν άδειες ή σπασμένες, αφού  οι ‘’δυτικοί’’ κτήτορες[ μέσω των περιοίκων της πηγής]  δεν ήθελαν να μοιραστούν το προνόμιό τους. Δεν αναφέρομαι σε ξυλοδαρμούς και σοβαρότερα περιστατικά που ήσαν πολύ πςριορισμένα. Υπάρχουν επίσης και αντίστροφα παραδείγματα σε άλλους - λιγότερο σημαντικούς τομείς- που την πίεση υφίσταντο οι δυτικοί. Δείγματα των καιρών και της φυλής μας, που ευτυχώς ο πανδαμάτωρ χρόνος και κυρίως οι μικτοί γάμοι ανάμεσα στην ‘’Ανατολή και τη Δύση’’ μιας κωμόπολης, περιόρισαν  τις αντιπαραθέσεις   σε λεκτικό  μόνο επίπεδο  .
Δεν θα αναφερθώ σε  βασικές και διοικητικές κυρίως  διαφοροποιήσεις ανάμεσα στις δύο συνιστώσες της κωμόπολης, γιατί δεν θέλω να ‘’ξύνω παλιές πληγές’’, αλλά θα περιοριστώ  σε ένα διακριτό  αισθητικό αλλά και πρακτικό χαρακτηριστικό  στοιχείο της πόλης, που αποτελεί η θαυμάσια ρυμοτομία του δυτικού τομέα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο οικισμός των Μακεδόνων χτίστηκε εξ υπαρχής  κυρίως στην περιοχή που γκρεμίστηκε  ο τουρκομαχαλάς , ενώ η υπόλοιπη πόλη συνέχισε- ακόμα και μετά τον μεγάλο σεισμό -  τον ‘’άναρχο’’ τρόπο, που επικρατούσε την εποχή της τουρκοκρατίας. Θέλω επίσης να σημειώσω ότι, παρά τα όσα μικρά προβλήματα δημιουργεί γενικότερα  στους Έλληνες η ‘’ ανεπιθύμητη συγκατοίκηση’’, δεν έγιναν ακραίες διακρίσεις που να διχάσουν  σοβαρά τους κατοίκους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι πολλά σπίτια παλιών Μακεδόνων αγωνιστών [Γκάτσος, Δουμπιώτης , Καρατάσος κλπ], βρίσκονται στον ανατολικό τομέα   και τα ονόματά τους φέρουν αρκετοί δρόμοι της  ίδιας περιοχής.
Αφήνω λοιπόν τα ιστορικά στοιχεία στους ειδικούς, αφού τώρα πια τα πάντα είναι μικτά και συνεχίζω την αναφορά μου στη χθεσινή σπουδαία εκδήλωση, που ξεκίνησε από μια πρωτοβουλία του Συλλόγου Παγχαλκιδικιώτικου Συλλόγου Αθηνών ‘’ο Αριστοτέλης’’. Η λαμπρή όπως γνωρίσαμε από κοντά, διοίκηση του συλλόγου -μέλος του οποίου είναι και ο φίλος μου ο Βασίλης Κυριάκος- έδωσε τη σκυτάλη στον Δήμο Λοκρών. Δυο δραστήριοι άνθρωποι του Δήμου – ο Αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Βλαχάβας και η κυρία Μαρδίτσα Ζεκεντέ-Καρέτζου από τη Βιβλιοθήκη, κατέθεσαν την ψυχή και όλο τους το μεράκι για να φέρουν σε αίσιο πέρας το έργο τους. Από την άλλη πλευρά, οι εκπρόσωποι του αδελφοποιημένου πλέον συλλόγου, μας κατέπληξαν με τη  μακεδονική τους δωρική λιτότητα. Ο συγγραφέας και ο φίλος του πολιτικός επιστήμονας ,που προλόγισε το βιβλίο, μας έδωσαν ένα δείγμα της λεβεντιάς και της ‘’ήρεμης δύναμης’’,  που διακρίνει τους πολίτες σε ενεργούς και ‘’καναπεδάτους’’.  Σπουδαίοι υπήρξαν  όλοι οι ομιλητές και ιδιαίτερα σαφής και αναλυτική η κυρία φιλόλογος , που ανέπτυξε τα ιστορικά στοιχεία  της εποχής. Με εξέπληξε θετικά η παρουσία του Προέδρου των Μακεδόνων Οικιστών της πόλης μας, μπράβο του.
Ελπίζω και εύχομαι η αδελφοποίηση να αποτελέσει μια επί πλέον αφορμή για το   συναισθηματικό δέσιμο, με φιλία και αγάπη  και      να αποτρέψει τη συνήθη φθορά που  διέπει γενικώς  τους  ‘’συγγενικούς’’ δεσμούς των ανθρώπων !!!. Ο υποφαινόμενος, αισθάνομαι  γνήσιος Μακεδόνας από την πλευρά του πατέρα μου, [Πεντάλοφος Βοίου Κοζάνης] και επίσης γνήσιος Ρουμελιώτης , από την πλευρά της μητέρας μου, που γεννήθηκε και έζησε – προ του γάμου της -  στο ανατολικό κομμάτι της πόλης  στην οδό  που φέρει  το όνομα του Μακεδόνα οπλαρχηγού Αναστάσιου  Καρατάσου.
 Από τα παιδικά μου χρόνια μέχρι τα σημερινά μου γεράματα κατοικώ στα όρια των δύο τμημάτων της Αταλάντης και κρατώ για τον εαυτό μου τις επιλογές τις καρδιάς μου.             Πιστεύω δε ότι τα συναισθήματα δεν καθορίζονται με  τη συμμετοχή σε συλλόγους [ που θεωρώ θετική και πολύ χρήσιμη] και ταμπέλες καταγωγής. Όλες οι περιοχές έχουν καλούς και κακούς ανθρώπους  και αρκεί να μπορούμε να κάνουμε τις σωστές επιλογές- με τα θετικότερα  χαρακτηριστικά - από τις γονικές μας ρίζες.  Αντώνης Ταρνανάς’’

15.5.2017 12.04 π.μ. AlanantiLibrary
 κ. Αντώνη καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για το πολύ εύστοχο, κατατοπιστικό και συνάμα συναισθηματικό κείμενο που μας αποστείλλατε.

Πράγματι διαβάζοντάς θεωρώ ότι εκφράζετε την κοινή γνώμη στο σύνολό της ή τουλάχιστον
μέρος του συνόλου των συνανθρώπων μας που σκέφτονται και αισθάνονται όπως εσείς, που διατυπώνετε 
την σκέψη και άποψή σας σαφέστατα. 

Το εν λόγω κείμενο θα εκτυπωθεί, όπως και κάθε κείμενό σας, θα είναι στη διάθεση του αναγνωστικού κοινού της βιβλιοθήκης και θα αρχειοθετηθεί
ένα αντίτυπό του στο φάκελλο της σχετικής εκδήλωσης.

Σας εκφράζω τις προσωπικές μου ευχαριστίες για τα καλά σας λόγια, αν και κάθε τι που εντάσσεται στο πλαισίο των δραστηριοτήτων της βιβλιοθήκης, της τοπικής ιστορίας και της πολιτιστικής μας ταυτότητας, θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή μου να το υποστηρίξω, να το αναπτύξω,να το προωθήσω και να το διαφυλάξω.  


Σας εύχομαι καλή συνέχεια στην έγγραφη δραστηριότητά τας.
Να είστε πάντα καλά.

Με εκτίμηση


14.5.2017 08.57 μμ
 Αντώνη καλησπέρα σου. Διαβάζω ανελλιπώς τις αναρτήσεις σου και σε συγχαίρω για το "χειρισμό" της  γλώσσας  και τη συγγραφική σου δυνότητα.
Η άποψη μου βέβαια δεν έχει τη βαρύτητα ειδικού επι της γλώσσας, εγώ απλά χαίρομαι που διαβάζω τα κείμενα σου για οποιοδήποτε θέμα, ανεξάρτητα αν κάθε φορά σου γράφω για το εν λόγω θέμα που διαβάζω.
Για μια ακόμα φορα σε ευχαριστώ που με συμπεριλαμβάνεις στους φιλους σου.
Γιάννης

Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017 12:05 μμ
 Άραγε πόσοι από εμάς γνωρίζουμε την έννοια της περίφημης φράσης που είπε ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες το 480 π.Χ. όταν ο Ξέρξης του ζήτησε να παραδώσει τα όπλα του; Τότε! αυτός απάντησε με την ανά τον κόσμο πλέον γνωστή φράση «Μολών Λαβέ». Το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε πολλοί την πραγματική έννοια της φράσεως αυτής φαίνεται, από την σκέψη ακόμη και των μεταφραστών της αρχαίας αυτής φράσεως ως «Έλα να τα πάρεις». Έτσι! βλέπουμε και στις ξένες πολεμικές ταινίας της Μάχης των Θερμοπυλών, να το αποδίδουν με την φράση «come and get them».
Όμως! ο Λεωνίδας όταν έλεγε την φράση αυτή, δεν εννοούσε «έλα να τα πάρεις».
Σε ομιλία του, προ ετών, ο εξαίρετος καθηγητής κλασικής φιλολογίας και ιστορικός κ. Α. Αντωνάκος μας εξηγεί και μας δικαιολογεί πλήρως, γιατί ο Λάκων Λεωνίδας δεν είπε το αυτονόητο «Ελθών Λαβέ» και είπε το «Μολών Λαβέ». Γνωρίζουμε ότι, στην Ελληνική γλώσσα, για να δηλωθεί το ρήμα «έρχομαι» ή «πορεύομαι» ή «πηγαίνω» κ.λπ. υπάρχουν δεκάδες τύποι, εκ των οποίων ο καθένας έχει μια ειδοποιό νοηματική διαφορά από τον άλλο και δηλώνει κάτι έστω και λίγο αλλά διαφορετικό.
Όταν οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν το ρήμα «βλώσκω» το οποίο έχει αόριστο «έμολον» και μετοχή αορίστου «μολών» εννοούσαν έρχομαι κάπου ή πηγαίνω κάπου, αφού όμως πρώτα βρίσκω τα ψυχικά αποθέματα, δηλ. το θάρρος της ψυχής. Άρα! Όταν ο Λεωνίδας απάντησε στην απαίτηση του Ξέρξη με το «μολών λαβέ», δεν εννοούσε απλά «έλα να τα πάρεις» αλλά εννοούσε ο Λεωνίδας˙ «βρες πρώτα το θάρρος και μετά έλα να τα πάρεις» ή όπως θα λέγαμε απλά «αν έχει κότσια έλα να τα πάρεις».
Και! στην φράση αυτή παρατηρούμε, την υπέροχη,


Ελένη μου καλημέρα σου. Τελευταία βρίσκεις πάντα κάτι που με γυρνάει στο μακρινό μου παρελθόν. Προσωπικά ευτύχησα να έχω δασκάλους που μου έμαθαν  το ρήμα βλώσκω ,   τη μετοχή του αορίστου και τη σημασία του.  Ζώντας σε κοντινή περιοχή με τις Θερμοπύλες, η αναλφάβητη συγχωρεμένη  μητέρα μου – κάθε φορά που περνούσαμε από το μέρος- μου επαναλάμβανε τη φράση του Λεωνίδα ως εξής.. ‘’ Αν σου βαστάει  έλα να τα πάρεις’’. Είναι επίσης  σημαντικό ότι τη διαφορά του μολών από το ελθών, το ήξεραν και οι τριακόσιοι Σπαρτιάτες, η εκπαίδευση των οποίων δεν ήταν στεγνά  στρατιωτική. Είμαι σίγουρος ότι σε λίγα χρόνια οι νεοέλληνες θα συνεννοούνται με τα greeklish, για να μην πω με νοήματα. Αντώνης


10/5/2017 07:19 μμ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗς ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑς ΚΑΙ Η ΑΣΧΕΤΟΣΎΝΗ


Είναι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν – άλλωστε η νοημοσύνη τους δεν βοηθάει για κάτι καλύτερο.
Τη γλώσσα πού  έμαθα την κρατώ για ένα  άλλο κόσμο χωρίς αυτούς ,ευχόμενος  να μην ξαναβρεθούν μπροστά μου. Αντώνης


Τετάρτη, 10 Μαΐου 2017 07:09 μμ





Πάλι ψάχνεις να βρεις και μπράβο στο κουράγιο σου!!!!!!
Δεν κατάλαβες του έδωσε την θεωρεία της σχετικοτητας του Αϊνστάιν διότι είναι 
Άσχετος όπως άλλωστε είναι Άσχετοι όλοι τους.
Ναι μας κρύβουν πολλα......αλλα τα πιο σοβαρά είναι αυτα που κάποτε με τις μικρές 
δυνάμεις,ο καθένας απο το μετεριζι του,προσπαθουσαμε 
 να αποτρέψουμε.
Τώρα δεν νοιάζεται κανείς και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα προνόμια τους
και ότι άλλο τους προσφέρει η εξουσία.
Ο Σουλτάνος δεν κρύβει πια τις ορέξεις του και το χειρότερο ότι ξεμουριασαν και
οι Αλβανοί .Χωριά που αν γίνει το κακό στα Σκοπιά ε εκει πάμε για Τσαμικο.
Πάντως μην ανησυχείς ,ο μέγας Στράτηλατης μόλις τους προειδοποίησε ότι Έχουμε
το δάχτυλο στ ν ....σκανδάλη.

Συγγνωμην για τις εκφράσεις μου και το λεκτικο το κάθε άλλο παρά διπλωματικό ,Αλλα νομίζω ότι Έχουμε φτάσει στο χείλος του γκρεμού.......
Χαιρε




Αντώνη μου είναι γεμάτο ΑΛΗΘΕΙΕΣ το σημερινό σου κείμενο και μάλιστα πικρές.
Προχτές ακούγοντας ειδήσεις ελληνικές κατάλαβα ότι πρόκειται να περικοπούν εντός ολίγου χρονικού διαστήματος η σύνταξή μας και τα ταμεία μας που καλοπληρώσαμε επί τόσα χρόνια, όπως γράφεις και εσύ, αυθόρμητα σκέφτηκα δυνατά και είπα (θα αυτοκτονίσω). Με άκουσε ο  και η μικρή μας κόρη  που ήταν εδώ Βρυξέλλες και πετάχτηκαν από τις καρέκλες τους. Αυτή η αυθόρμητη αντίδρασή μου ήταν γιατί από παιδί δούλεψα γιατί έπρεπε να δουλέψω. Δεν ζήτησα ποτέ από κανένα να με συντηρήσει, κουτό ή έξυπνο, δεν ξέρω τι είναι, αλλά αυτή είμαι. Και τώρα όπως λες και γράφεις ίσως χρειαστεί να επιβαρύνουμε τα παιδιά μας αν δεν μετοικήσουμε στον άλλο κόσμο όρθιοι.
Δεν θα αφήσω όμως αυτούς όλους τους αλιτήριους να με γεμίσουν θλίψη. Οση αγάπη έχω μέσα μου θα την προσφέρω και σε όσους καλούς φίλους γύρω μου υπάρχουν ακόμα. Από εδώ  και πέρα θα δούμε τι άνθρωποι είμαστε. 
Μπορούμε ο ένας να προσφέρει στον άλλο ό,τι του είναι δυνατόν.
Δεν πρέπει να τους αφήσουμε άλλο να μας απογυμνώσουν. Δεν πρέπει να μιμηθούμε τους Εβραίους που όλους τους διωγμούς τους τους είχαν θεωρήσει τιμωρία εξ ουρανού.
Εδω πρέπει να σταματήσω γιατί οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας με καλούν.

Καλό Σαββατοκύριακο

23/06/16 στις 7:40 μ.μ.
Εξαιρετικό και με βρίσκεια απόλυτα σύμφωνη. Αισθάνομαι κάπως σαν να διάβασα γραμμένες τις επί πολλά έτη σκέψεις μου, και ας είμαι κατά μια 20ετία νεώτερη. Δεν είναι θέμα ηλικίας αλλά φιλοσοφικής αναζήτησης.
ΡΙ
Από την χώρα όπου γράφτηκε "ο γέρος και η θάλασσα".... 

Προς
29/01/16 στις 6:00 π.μ.
Εξαιρετικό!  - όπως άλλωστε όλα τα γραπτά σας-

On 1/28/16, Αντώνης Ταρνανάς <anpantar@yahoo.gr> wrote:
>  Στέλνω σημερινό μου σχόλιο.

Προς
 16/12/15 στις 6:29 π.μ.
Αγαπητέ κύριε Ταρνανά,
Σας ευχαριστώ για το νέο, θαυμάσιο κείμενο που μου στείλατε, μαζί με τις ευχές σας.
Αντευχόμενη Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2016, σας στέλνω, αντί ετέρου κειμένου (αναγνωρίζοντας ότι ό,τι και να σας γράψω θα είναι ποιοτικά κατώτερο του δικού σας) φωτογραφία του φετινού χριστουγεννιάτικου δένδρου μου στην Αβάνα.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Προς
19/09/15 στις 1:04 π.μ.
Αχ κύριε Ταρνανά, πολύ ωραία τα γράφετε! Προ ολίγου έφθασα για να ψηφίσω από την Κούβα (τιμή εισιτηρίου 1.800 δολ. όλα εξ ιδίων, φυσικά) και αυτό δεν αρκεί, πετώ στη συνέχεια για Χανιά καθώς ψηφίζω εκεί - άλλα 200 Ε, εξ ιδίων, πάντα. 
Εκεί που έχει φθάσει το ζήτημα δεν ξέρω αν θα πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο πολίτη ή ηλίθιο πολίτη.....
Με θερμούς χαιρετισμούς και ευχές για καλό βόλι!

2015-09-18 16:36 GMT-04:00 Αντώνης Ταρνανάς <anpantar@yahoo.gr>:
 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματος


Προς
Κοιν.

01/07/15 στις 6:36 μ.μ.
Κύριε Ταρνανά,
Μέσα από τα μηνύματα του κοινού μας φίλου κ. Μιχάλη Κασιμάτη, παρακολουθώ και συμμερίζομαι την αγωνία σας, όπως εκφράζεται γλαφυρά στα κείμενα σας. Επιτρέψατε μου να σας συγχαρώ θερμά για τα υπέροχα κείμενα, άμεσα και συγκλονιστικά, περιεκτικά χωρίς να είναι φλύαρα, με εξαιρετικό χειρισμό της γλώσσας, πολύ καλύτερα από τα κείμενα όλων των συγχρόνων λογοτεχνών και των αρθρογράφων του τύπου. 
Εγώ, δυστυχώς, ανήκω σ'αυτούς που ακόμα σιωπούν (ή μάλλον μόνο ψελλίζουν) λόγω θέσεως και των συναφών υποχρεώσεων της, για την επόμενη διετία ακόμα.... Μετά, θα είμαι ελεύθερη (αν "εζιούμε" μέχρι τότε, όπως έλεγε, στην κρητική διάλεκτο ο αρμένης παπούς μου) αλλά ελπίζω και προσεύχομαι να έχει ομαλοποιηθεί μέχρι τότε η κατάσταση ώστε να μην χρειάζεται να εκφράζω την αγωνία και την οργή μου.
Με εκτίμηση
Ρόζα Ιερεμία (προσωρινά στην Αθήνα, με κατεύθυνση για το εκλογικό τμήμα στα Χανιά....) 

2015-07-01 18:12 GMT+03:00 Αντώνης Ταρνανάς < >:
 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματος





09/05/16 στις 6:45 μ.μ.
Αγαπητέ Αντώνη,
Η Μαρία  είχε την σκέψη να μου στείλη το κείμενο σου.Δεν ξέρω πως να 
σου εκφράσω το πως ένοιωσα.Με εφερες πολλα πολλα χρόνια πίσω.Στην εποχή που 
πιστεύαμε ακόμη σε κάτι.Αυτά που γράφεις είναι τόσο αληθινά και μπράβο που έχεις
το θάρρος να τα λες.Μακάρι να είχαμε όλοι το κουράγιο σου.
Μου θύμησες ωραίες εποχές στο κρυπτογραφικο τότε που ξεκίνησαν τα τηλετυπα
Τον Καμαριωτη τον Καραβελα και άλλους που μου διαφεύγουν .Αν μένεις Αθήνα 
πολυ θα ήθελα,αλήθεια, να σε συνάντησω .
Με αληθινά Φιλικά αισθήματα
Διαμαντης Βακαλοπουλος

Προς
Απρ 7 τις 2:41 μ.μ.
Αγαπητε Αντώνη ,
Μην ψάχνεις να βρεις.Οι μαυργοριτες και οι δωσιλογοι κυβερνανε απο το 1945
και μετα την πατριδα μας.Στο έχω νομίζω ξανά γράψει ότι ο εμφύλιος που η αφρων 
Πολιτικη των Κουκουεδων ,είτε διότι νόμιζαν ότι θα επικρατήσουν ,είτε διότι έπεσαν
στην παγίδα των Άγγλων,που είχαν μοιράσει με τον Πατερουλη Στάλιν τα Βαλκάνια,Είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτα τα καθαρματα συνεργάτες των ναζί και Μαυραγοριτες 
να μείνουν όχι μόνο ατιμωρητοι ,αλλα σαν τα σκουλήκια να εισχωρησουν στην 
παράταξη των νοικοκυραιων,και να είναι αυτοι που ακόμα κυβερνανε αυτόν τον 
έρημο τόπο.
Αυτα και μένω
Ευχόμενος σου καλο Πάσχα ,και καλη Ανάσταση.
Υγειαινε





Προς
Μάρ 27 τις 10:13 μ.μ.
TO MYAΛΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΤΑΡΝΑΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ "ΞΥΡΑΦΙ" ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΘΑ ΕΙΧΑ   ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ  ΠΕΡΙΤΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ (ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ 'ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ   ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΑ ΜΑΣ). Η ΘΕΡΜΗ ΣΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΣΟΝΙΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ











Προς
 25/02/16 στις 7:03 μ.μ.
TA ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ  ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΗΘΕΛΗΣΑΝ ΤΗΝ "ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ", ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΡΕΦΗ Η ΝΗΠΙΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ,  ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΔΕΙΞΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΤΙ ΟΙ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ (ΜΩΡΑ, ΜΙΚΡΑ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΥΠΟΘΕΣΗ "TWO WAY STREET", ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.


 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματοςΠρος
 26/02/16 στις 1:30 π.μ.
KYΡΙΕ ΤΑΡΝΑΝΑ, Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ. ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ. ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ  ΝΑ ΠΑΕΙ  ΣΕ ΟΙΚΟ ΕΥΓΗΡΙΑΣ ΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ (ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ), ΟΥΤΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ, ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ (ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΕΝΑ ΜΑΚΡΥΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ 6 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ, ΑΦΗΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ). ΠΙΣΤΨΤΕ ΜΕ ΟΤΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΣ. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΣ.

Προς
13/05/16 στις 1:53 μ.μ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΤΟ "ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΟΛΥ Η ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ". ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΛΑΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΑΛΛΗΦΘΕΙ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΟΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ "ΟΙ ΚΑΚΟΙ"  ΦΤΑΙΝΕ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΕΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ, ΜΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ. ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΝΟΔΙΕΣ, ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ, ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΑ ΥΨΗ, ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ 5 Η 6 ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ.
ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΑΧΘΟΦΟΡΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΟΙ ΔΕ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ  ΓΙΑ ΕΜΑΣ











Προς
28/11/16 στις 7:34 μ.μ.
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!!!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΙΝΕ, ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΕΣΥ (ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΤΗΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΠΑΓΕΣ ΜΕ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΕΝΙΧΡΗ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ (ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ 1.400 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΑΤΕΛΙΩΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1.700, ΟΤΑΝ Η 28ΧΡΟΝΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΜΙΣΘΟ 2.650)
ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΕΣΥ. ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΛΑΔΟ.
ΤΟ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ Η ΟΛΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ  ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΗΡΩΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΟΥΤΕ ΠΕΙΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΗΣΗ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ


Υ. Γ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ (Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΥΙΟΣ ΜΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ


23/06/16 στις 7:40 μ.μ.
Εξαιρετικό και με βρίσκεια απόλυτα σύμφωνη. Αισθάνομαι κάπως σαν να διάβασα γραμμένες τις επί πολλά έτη σκέψεις μου, και ας είμαι κατά μια 20ετία νεώτερη. Δεν είναι θέμα ηλικίας αλλά φιλοσοφικής αναζήτησης.
ΡΙ
Από την χώρα όπου γράφτηκε "ο γέρος και η θάλασσα".... 

Προς
29/01/16 στις 6:00 π.μ.
Εξαιρετικό!  - όπως άλλωστε όλα τα γραπτά σας-

On 1/28/16, Αντώνης Ταρνανάς <anpantar@yahoo.gr> wrote:
>  Στέλνω σημερινό μου σχόλιο.

Προς
 16/12/15 στις 6:29 π.μ.
Αγαπητέ κύριε Ταρνανά,
Σας ευχαριστώ για το νέο, θαυμάσιο κείμενο που μου στείλατε, μαζί με τις ευχές σας.
Αντευχόμενη Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2016, σας στέλνω, αντί ετέρου κειμένου (αναγνωρίζοντας ότι ό,τι και να σας γράψω θα είναι ποιοτικά κατώτερο του δικού σας) φωτογραφία του φετινού χριστουγεννιάτικου δένδρου μου στην Αβάνα.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Προς
19/09/15 στις 1:04 π.μ.
Αχ κύριε Ταρνανά, πολύ ωραία τα γράφετε! Προ ολίγου έφθασα για να ψηφίσω από την Κούβα (τιμή εισιτηρίου 1.800 δολ. όλα εξ ιδίων, φυσικά) και αυτό δεν αρκεί, πετώ στη συνέχεια για Χανιά καθώς ψηφίζω εκεί - άλλα 200 Ε, εξ ιδίων, πάντα. 
Εκεί που έχει φθάσει το ζήτημα δεν ξέρω αν θα πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο πολίτη ή ηλίθιο πολίτη.....
Με θερμούς χαιρετισμούς και ευχές για καλό βόλι!

2015-09-18 16:36 GMT-04:00 Αντώνης Ταρνανάς <anpantar@yahoo.gr>:
 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματος


Προς
Κοιν.

01/07/15 στις 6:36 μ.μ.
Κύριε Ταρνανά,
Μέσα από τα μηνύματα του κοινού μας φίλου κ. Μιχάλη Κασιμάτη, παρακολουθώ και συμμερίζομαι την αγωνία σας, όπως εκφράζεται γλαφυρά στα κείμενα σας. Επιτρέψατε μου να σας συγχαρώ θερμά για τα υπέροχα κείμενα, άμεσα και συγκλονιστικά, περιεκτικά χωρίς να είναι φλύαρα, με εξαιρετικό χειρισμό της γλώσσας, πολύ καλύτερα από τα κείμενα όλων των συγχρόνων λογοτεχνών και των αρθρογράφων του τύπου. 
Εγώ, δυστυχώς, ανήκω σ'αυτούς που ακόμα σιωπούν (ή μάλλον μόνο ψελλίζουν) λόγω θέσεως και των συναφών υποχρεώσεων της, για την επόμενη διετία ακόμα.... Μετά, θα είμαι ελεύθερη (αν "εζιούμε" μέχρι τότε, όπως έλεγε, στην κρητική διάλεκτο ο αρμένης παπούς μου) αλλά ελπίζω και προσεύχομαι να έχει ομαλοποιηθεί μέχρι τότε η κατάσταση ώστε να μην χρειάζεται να εκφράζω την αγωνία και την οργή μου.
Με εκτίμηση
Ρόζα Ιερεμία (προσωρινά στην Αθήνα, με κατεύθυνση για το εκλογικό τμήμα στα Χανιά....) 

2015-07-01 18:12 GMT+03:00 Αντώνης Ταρνανάς < >:
 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματος





09/05/16 στις 6:45 μ.μ.
Αγαπητέ Αντώνη,
Η Μαρία  είχε την σκέψη να μου στείλη το κείμενο σου.Δεν ξέρω πως να 
σου εκφράσω το πως ένοιωσα.Με εφερες πολλα πολλα χρόνια πίσω.Στην εποχή που 
πιστεύαμε ακόμη σε κάτι.Αυτά που γράφεις είναι τόσο αληθινά και μπράβο που έχεις
το θάρρος να τα λες.Μακάρι να είχαμε όλοι το κουράγιο σου.
Μου θύμησες ωραίες εποχές στο κρυπτογραφικο τότε που ξεκίνησαν τα τηλετυπα
Τον Καμαριωτη τον Καραβελα και άλλους που μου διαφεύγουν .Αν μένεις Αθήνα 
πολυ θα ήθελα,αλήθεια, να σε συνάντησω .
Με αληθινά Φιλικά αισθήματα
Διαμαντης Βακαλοπουλος

Προς
Απρ 7 τις 2:41 μ.μ.
Αγαπητε Αντώνη ,
Μην ψάχνεις να βρεις.Οι μαυργοριτες και οι δωσιλογοι κυβερνανε απο το 1945
και μετα την πατριδα μας.Στο έχω νομίζω ξανά γράψει ότι ο εμφύλιος που η αφρων 
Πολιτικη των Κουκουεδων ,είτε διότι νόμιζαν ότι θα επικρατήσουν ,είτε διότι έπεσαν
στην παγίδα των Άγγλων,που είχαν μοιράσει με τον Πατερουλη Στάλιν τα Βαλκάνια,Είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτα τα καθαρματα συνεργάτες των ναζί και Μαυραγοριτες 
να μείνουν όχι μόνο ατιμωρητοι ,αλλα σαν τα σκουλήκια να εισχωρησουν στην 
παράταξη των νοικοκυραιων,και να είναι αυτοι που ακόμα κυβερνανε αυτόν τον 
έρημο τόπο.
Αυτα και μένω
Ευχόμενος σου καλο Πάσχα ,και καλη Ανάσταση.
Υγειαινε





Προς
Μάρ 27 τις 10:13 μ.μ.
TO MYAΛΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΤΑΡΝΑΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ "ΞΥΡΑΦΙ" ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΘΑ ΕΙΧΑ   ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ  ΠΕΡΙΤΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ (ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ 'ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ   ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΑ ΜΑΣ). Η ΘΕΡΜΗ ΣΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΣΟΝΙΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ











Προς
 25/02/16 στις 7:03 μ.μ.
TA ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ  ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΗΘΕΛΗΣΑΝ ΤΗΝ "ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ", ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΡΕΦΗ Η ΝΗΠΙΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ,  ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΔΕΙΞΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΤΙ ΟΙ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ (ΜΩΡΑ, ΜΙΚΡΑ, ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΥΠΟΘΕΣΗ "TWO WAY STREET", ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.


 Εμφάνιση πρωτότυπου μηνύματοςΠρος
 26/02/16 στις 1:30 π.μ.
KYΡΙΕ ΤΑΡΝΑΝΑ, Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ. ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ. ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ  ΝΑ ΠΑΕΙ  ΣΕ ΟΙΚΟ ΕΥΓΗΡΙΑΣ ΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ (ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ), ΟΥΤΕ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ, ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ (ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΕΝΑ ΜΑΚΡΥΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ 6 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ, ΑΦΗΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ). ΠΙΣΤΨΤΕ ΜΕ ΟΤΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΣ. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΣ.

Προς
13/05/16 στις 1:53 μ.μ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΤΟ "ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΟΛΥ Η ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ". ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΛΑΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΑΛΛΗΦΘΕΙ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΟΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ "ΟΙ ΚΑΚΟΙ"  ΦΤΑΙΝΕ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΕΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ, ΜΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ. ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΝΟΔΙΕΣ, ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ, ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΑ ΥΨΗ, ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ 5 Η 6 ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ.
ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΑΧΘΟΦΟΡΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΟΙ ΔΕ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ  ΓΙΑ ΕΜΑΣ











Προς
28/11/16 στις 7:34 μ.μ.
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!!!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΙΝΕ, ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΕΣΥ (ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΤΗΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΠΑΓΕΣ ΜΕ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΕΝΙΧΡΗ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ (ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ 1.400 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΑΤΕΛΙΩΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1.700, ΟΤΑΝ Η 28ΧΡΟΝΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΜΙΣΘΟ 2.650)
ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΕΣΥ. ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΛΑΔΟ.
ΤΟ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ Η ΟΛΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ  ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΗΡΩΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΟΥΤΕ ΠΕΙΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΗΣΗ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ


Υ. Γ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ (Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΥΙΟΣ ΜΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ










































Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.