Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

 




                       ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

 

 

Ανοίγοντας τον υπολογιστή μου για να ασχοληθώ με το καινούργιο μου αληθινό παραμύθι, έριξα μια ματιά στα στατιστικά της ιστοσελίδας μου για να ελέγξω  το ενδιαφέρον των αναγνωστών μου, στο νέο είδος  του δημοσιεύματός μου. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι είχε μέχρι στιγμής αναγνωσθεί από 17 άτομα στο Χόνγκ Κόνγκ και επειδή γράφω στην ελληνική, υποθέτω από Έλληνες που διαμένουν στην ‘’ημιελεύθερη’’ πλέον αυτή γωνιά του κινέζικου κολοσσού.

Το γεγονός αυτό με οδηγεί σε αλλαγή πλεύσης, αφήνοντας τη συνέχιση των παραμυθιών γα ευθετότερο χρόνο, για να αναζητήσω τους λόγους αυτής τους της προτίμησης στο παραμύθι, το οποίο παρά τη διαπιστωμένη ειλικρίνεια, ήταν έμμεσα ένα πολιτικό κείμενο.

Τι άρεσε λοιπόν στους εκεί συμπατριώτες μας και το  διάβασαν τόσοι πολλοί για τα πληθυσμιακά  δεδομένα της περιοχής.;;; Προφανώς οι διάφορες προσομοιώσεις της κατσαρίδας υπήρξαν ενδιαφέρουσες, πιστεύω όμως ότι περισσότερο τους τράβηξε το ενδιαφέρον το περιστατικό με τον λαγό!!! Ζουν σε μια περιοχή που παρουσιάζει συχνά την αντιμετώπιση του λαγού και ακούμε κατά καιρούς για τη βίαια αντιμετώπιση της κεντρικής κομματικής εξουσίας, γιαυτό και αναφέρθηκα σε ‘’ημιελεύθερη’’ περιοχή.

Η Κίνα μπορεί να έχει καπιταλιστική οικονομία αλλά η εσωτερική διαχείριση παραμένει κομμουνιστική και ‘’άμα λάχει’’ δεν δυσκολεύεται να επανέλθει στη βίαια καταστολή και τη σφαγή της πλατείας Τιέν-Ναν-Μεν του Ιουλίου του 1989.

Κατά την γεροντική αλλά  πλούσια εμπειριών κρίση μου, ο λαγός τράβηξε το ενδιαφέρον  κάποιου αναγνώστη και από στόμα σε στόμα  ωθήθηκαν και άλλοι στην ανάγνωση του ζωντανού παραμυθιού. Παρακαλώ θερμά , αν κάποιος συμφωνεί με τις σκέψεις μου, ας μου κάνει μιαν απάντηση με την ίδια οδό.

Η ζωή έχει τόση υποκρισία και στην αναφερόμενη περιοχή το καθεστώς δεν περιορίζεται μόνο σε ψεύδη και συκοφαντίας όπως στην Πατρίδα μας, αλλά όταν πιεσθεί αδιαφορεί για τις συνέπειες, αρκεί να μακροημερεύει το Κόμμα και η νομενκλατούρα του.

Σε κάθε περίπτωση όμως τους ευχαριστώ όλους που διάβασαν το εκ πρώτης όψεως γλαφυρό αυτό ανάγνωσμα, αφού κατάλαβαν τα υποκρυπτόμενα πίσω από τους εμφανείς στόχους του λαγού και της κατσαρίδα

Σημείωση: Ελέγχοντας και πάλι τα στατιστικά, ο αριθμός των αναγνωστών στο Χονγκ Κονγκ έφθασε  στους 145, όπως προκύπτει από  τελευταίο απόσπασμα απόσπασμα των στατιστικών στοιχείων της ιστοσελίδας μου.   Αντώνης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.