Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΕΣ


1.- Εισαγγελείς της επικαιρότητας
Με αφορμή την τραγική απώλεια της ζωής  ενός προσώπου της πρόσφατης επικαιρότητας, του εκδότη Μαυρίκου και πριν επιληφθούν οι αρμόδιες Αρχές της τροχαίας και οι αρμόδιοι  πραγματογνώμονες και τεχνικοί σύμβουλοι που όρισε η οικογένεια του θύματος, εμφανίστηκαν δύο αυτεπάγγελτοι εισαγγελείς [της επικαιρότητας].

 Οποία όμως  σύμπτωση και ομοιότητα, αφού και οι δύο κατέληξαν στα ίδια συμπεράσματα, ότι πρόκειται – χωρίς αμφιβολία- για δολιοφθορά. Ο πρώτος – ονόματι Στέφανος Χίος – γνωστός και μη εξαιρετέος επικαλέστηκε τις ‘’έγκυρες απόψεις τριών  ειδικών μηχανικών’’,  που από το συνεργείο τους αποφάνθηκαν μετά βεβαιότητας ότι προηγήθηκε έκρηξη και ο δεύτερος – δεν ξέρω από πια απόσταση έκανε τη διάγνωσή του, αποφάνθηκε  ότι ‘’τον έκαψαν για να μη τους κάψει’’.


Όσον αφορά τον πρώτο, όσοι τον βρίσκουν του επιπέδου τους και τον παρακολουθούν, δικαιολογείται ό,τι και αν πει, αφού είναι γνωστό το επίπεδό  του. Ο δεύτερος όμως με τόσα δείγματα σοβαρότητας που είναι και σημαντικός μας εκπρόσωπος στο Ευρωκοινοβούλιο , τι τις ήθελε αυτές τις ‘’βιαστικές’’ δηλώσεις του; Τον παρέσυρε και αυτόν  ο νέο-μαρξισμός και  συνεπώς μεταβλήθηκε σε ένα σύγχρονο ξερόλα; Αφού αποποιήθηκε αυτόματα όλους τους πρώην ομοϊδεάτες συντρόφους  του και  τις ιδέες τους, έγινε τριτομνημονιακός, αναγορευόμενος αυτόματα και  σε τεχνικό σύμβουλο και εισαγγελέα,  σπεύδει  τώρα να  απαγγείλει πρώτος και τις σχετικές κατηγορίες. Κρίμα τόσο για τις όσες του απέμειναν από τις αριστερές ιδέες του αλλά κυρίως για τον ίδιο, που είχε δώσει την εντύπωση σοβαρού ανθρώπου. Τα φαινόμενα ενίοτε απατούν, ποτέ όμως δεν είναι αργά να μάθουμε  την πραγματική υπόσταση εκείνων, που με τον τρόπο τους επηρεάζουν τη ζωή μας. Όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας κρίνονται και δικαίως, οπότε πρέπει να προσέχουν τι λένε και τι πράττουν, αφού αποτελούν  παραδείγματα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή.

2. Παρά Φύσιν και κατά Φύσιν

Αρχίζω με την πιο έντονη καταδίκη της απάνθρωπης δολοφονίας 50 ανθρώπων στις ΗΠΑ,   από ένα  ανθρωπόμορφο  κτήνος, στο όνομα του όποιου  απαράδεκτου  ομοφοβικού η θρησκευτικού φανατισμού.

Αυτές τις ημέρες προβληματίστηκα πολύ με μια εκδήλωση  των ομοφυλοφίλων στην Αθήνα, με παρουσία  εκπροσώπων και των κομμάτων, τον κ Θεοδωράκη και την Κυρία Δούρου, που έκαναν και σχετικές δηλώσεις και ενδεχομένως και άλλους, αλλά επειδή δεν τους είδα δεν θέλω να αδικήσω κάποιον. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτούς τους συμπαθείς ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους είχα και έχω φίλους και βέβαια δεν με ενοχλεί καθόλου η σεξουαλική επιλογή τους. Με ενοχλεί όμως η τόση προβολή τους, που φθάνει σε σημείο ‘’ομαδοποίησης’’ από δική τους επιλογή και σε κάποιο σημείο έχουν δημιουργήσει και ‘’στεγανά’’ με τους άλλους που αποκαλούν- μάλλον υποτιμητικά  straight. Δηλαδή έχουμε πλέον δύο κατηγορίες ανθρώπων, τους ομοφυλόφιλους και τους ετεροφυλόφιλους, ή ελληνιστί τους κατά φύσιν και παρά φύσιν που ‘’έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

 Πολύ πρόσφατα καταργήθηκε και το  άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα , για την παρά φύσιν ασέλγεια, με πρόταση Βουλευτών του Σύριζα που αποδέχτηκε ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Παρασκευόπουλος, ώστε  να μην αποτελεί πια αδίκημα. Το ερώτημα είναι αν ο Νόμος που καθορίζει την ποινική μεταχείριση, μπορεί να αλλάξει και την ίδια τη φύση.  Δηλαδή με ποια κριτήρια,  ιστορικά,  γλωσσικά ή με Νομικά θα κάνουμε τη λεκτική διαφοροποίηση  στους κατά φύσιν και παρά φύσιν;  Και γιατί πρέπει να κάνουμε μια ακόμα διάκριση ανάμεσα στους ανθρώπους και να γκετοποιήσουμε τους μεν ή τους δε;

 Κάποιος εκπρόσωπος των ομοφυλοφίλων έλεγε προ καιρού σε επιστημονικό ‘’πάνελ’’  ότι οι φυσιολογικοί είναι εκείνοι και προέτρεπε μάλιστα τους γονείς να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους προς την κατεύθυνση αυτή. Μήπως κινδυνεύουμε να χαρακτηρισθούμε ομοφοβικοί όσοι δεν είμαστε ή δεν μπορούμε [ ας πούμε λόγω ηλικίας] να γίνουμε ομοφυλόφιλοι; Οι ίδιοι χρησιμοποιούν πιο σκληρούς  χαρακτηρισμούς  αυτής τους   της ‘’ιδιαιτερότητας’’,  αλλά  γιατί πρέπει να προβάλλεται τόσο έντονα αυτή ή σεξουαλική τους προτίμηση, αφού κανείς δεν τους εμποδίζει στο υπνοδωμάτιο τους την κουζίνα, το πάρκο ή όπου αλλού βολεύονται και ‘’την βρίσκουν’’ να εξυπηρετήσουν την ιδιαίτερη αυτή ανάγκη τους ή και να ‘’υπηρετήσουν’’  δεν ξέρω ποιες σκοπούμενες επιδιώξεις τους; Διερωτώμαι αν και οι λοιποί ‘’κατά φύσιν’’ [κατά το επίσημο  ελληνικό λεξιλόγιο που δεν έχει αλλάξει ακόμα]- που ελπίζω να αποτελούν και την πλειονότητα- έχουν το ίδιο δικαίωμα να προβάλουν ισοτίμως τις δικές τους προτιμήσεις. Μπορούν  να παρελάσουν δηλαδή δημόσια με τις ανάλογες κομματικές παρουσίες συμπαράστασης; 

‘Έχω ακούσει  κάποιες συνεντεύξεις ηθοποιών να λένε ότι αν είσαι ‘’straight’’ δύσκολα πλέον προσλαμβάνεσαι σε ορισμένους θιάσους- δεν το επικροτώ  το θέτω σαν απορία. Παρατήρησα όμως ότι το ‘’κρατικό’’ κανάλι έκανε το  χρέος του και κάλυψε την εκδήλωση. Θα  θεωρήσετε αφελή  την ερώτησή μου, αν θα έκανε το ίδιο σε ανάλογη φιέστα των μη ομοφυλοφίλων  η αν θα καλύψει με τον ίδιο τρόπο και ισότιμα και την αναγγελλόμενη για μεθαύριο Τετάρτη συγκέντρωση  της ‘’κατσαρόλας’’- όπως τη χαρακτήρισε ο ‘/’αρμόδιος’’ υπουργός κ. Φίλης- ή εξακολουθεί να θεωρείται στα όρια του Συντάγματος ; O TEMPORA OI MORES  που έλεγε και ο αρχαίος Κικέρωνας. Αντώνης Ταρνανάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.