Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ


Δεν είμαι καθόλου προληπτικός και δεν επηρεάζομαι στις όποιες επιλογές και αποφάσεις μου από τις ποικιλώνυμες δεισιδαιμονίες που  κυριαρχούν στη ζωή των ανθρώπων. Για μένα καλό, τυχερό, ευχάριστο ή ευτυχές είναι καθετί που ομορφαίνει ουσιαστικά και αισθητικά την καθημερινότητά μας και  κακό, άτυχο, δυσάρεστο και δυστυχές οτιδήποτε κάνει τη ζωή  μας μίζερη και ανυπόφορη.

Αρχίζω με  την ετυμολογία της λέξης δεισιδαιμονία [ από το αρχαίο ρήμα δείδω = φοβούμαι  και τη λέξη δαίμονας] και την ερμηνεία της, που σημαίνει πίστη ή αντίληψη, που αποδίδει με ανορθολογικό τρόπο, υπερφυσικές ιδιότητες σε τυχαία γεγονότα, σε πράξεις ή σε αντικείμενα, που μπορούν δήθεν να επηρεάσουν αρνητικά την πορεία, την τύχη και την καθημερινότητα του ανθρώπου. Μετά τη διευκρίνιση της προσωπικής μου θέσης, απέναντι σε  ανάλογα φαινόμενα – στα οποία κατατάσσω και τα αστρολογικά και ζωδιακά-  θεωρώ καλό, έως και ευτυχές, κάθε γεγονός που ανοίγει ευχάριστα την ημέρα μου – ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ -  και κακό μέχρι δυστυχές κάθε πραγματική αναποδιά που  συμβαίνει, αδιακρίτως ημέρας και ημερομηνίας.

Σήμερα λοιπόν, παρά την αϋπνία μου από συμπτωματική  αδιαθεσία μου, ιογενούς υποθέτω προέλευσης, φρόντισε για μια ακόμα φορά η καλή μου φίλη Ελένη από τις Βρυξέλλες, να μου ‘’ανοίξει ευχάριστα το πρωινό, με το πανέμορφο βίντεο ,με τίτλο ‘’TOUR DU MONDE VIRTUEL’’ που αξίζει να το απολαύσετε και γι΄αυτό το  συναποστέλλω. Πρόκειται για μια οπτικο- ακουστική όαση, μέσα στον ανελέητο βομβαρδισμό που υφίστανται τα αφτιά , τα μάτια και η γενικότερη  αισθητική μας - με πρόσχημα τη ΔΕΘ –και δείχνει το απόλυτο κατάντημα που βιώνουμε συνολικά. Είναι αλήθεια ότι, στη χώρα του Αριστοτέλη, έχει  χαθεί κάθε έννοια του μέτρου, αλλά αυτά που ζούμε τελευταία είναι πρωτοφανή  και αποτελούν πρόκληση και πρόσκληση ‘’έγερσης’’ από τους καναπέδες,  όπου μακαρίως αναμένουμε τη λύση των προβλημάτων μας.

Δεν θυμάμαι προηγούμενη συνέντευξη   πρωθυπουργού στην Έκθεση,  να επιχειρεί -πέραν των   γνωστών  υποσχέσεων  και ψευδολογιών -  που σχεδόν έχουμε συνηθίσει και αποδεχθεί,  δημόσια επίθεση – ευτυχώς μόνο λεκτική – σε δημοσιογράφο που τόλμησε να περιγράψει  την αναμενόμενη απόλυσή της,  λόγω της κυβερνητικής απόφασης να κλείσει το κανάλι που εργάζεται. Επίσης δεν υπάρχει προηγούμενο εκ προοιμίου αφαίρεσης του δικαιώματος υποβολής ερωτήσεων, σε δημοσιογράφους άλλων καναλιών, πράγμα που ‘’υπέπεσε στη γνώση και της ΕΣΗΕΑ , εκτός αν ανατρέξουμε σε αλήστου μνήμης περιόδους της ιστορίας μας. Θεωρώ απαράδεκτη και καθόλου συμπτωματική, την  κατηγορηματική δήλωση για την απόφαση  που υποχρεούται να πάρει το ΣΤΕ, επί του θέματος ερμηνείας του Συντάγματος, όσον αφορά το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο. Το  χειρότερο είναι ότι ακολούθησε σωρεία  υβριστικών δηλώσεων,  κυβερνητικών στελεχών και παπαγάλων, με  αποκορύφωμα  εκείνη του γνωστού  ‘’μάγκα και παλικαρά’’, που απειλεί ότι θα θάψει τους αντιπάλους του τρία μέτρα κάτω από τη γη .Όλα αυτά βέβαια έτυχαν της σιωπηρής αποδοχής  του πολιτικού του χώρου , σχολιάστηκαν ελάχιστα έως καθόλου από κυβερνητικά κανάλια και ατυχώς  δεν έφτασαν  ούτε στα αφτιά της δικαιοσύνης,  που θεωρείται δικαίως μόνο τυφλή. Με τα καθημερινά τελευταία  διαδραματιζόμενα δεν προσβάλλεται μόνο η λογική και αισθητική  του λαού μας, αλλά δίνεται η εντύπωση ενός πολιτικού αρμαγεδώνα, που δεν έχει προηγούμενο και κυρίως τελειωμό.

Θα μου πείτε  βέβαια γιατί επικαλούμαι  ένα βίντεο, που κάνει πιο ωραία ακόμα και μέρη που πολλοί από μας έχουμε ζήσει και γνωρίζουμε καλά, για να συνοδεύσω τη μίζερη καθημερινότητά μας και να ‘’χαλάσω’’ ενδεχομένως τη διάθεσή σας να το απολαύσετε και εσείς όπως έκανα εγώ; Σαφέστατα δεν είναι αυτή η επιδίωξή μου, αλλά η περιήγησή μου στα παρατιθέμενα όμορφα αυτά μέρη, με οδήγησε και Στο GORE  της Σενεγάλης , με τίτλο GRANDE PORTE ‘’SANS  RETOUR’’. Μια εισήγηση ή και απλή ευχή στους μαρξιστές θαυματοποιούς μας να το επισκεφθούν ομαδικά, ίσως θα αποτελούσε  και  τη μοναδική  λύση στο πρόβλημά  της χώρας, χωρίς ζημία για τους ίδιους, αφού δεν επιδιώκουμε το κακό τους αλλά απλά το δικό μας καλό. Με την ‘’φαντασιακή ‘’ αυτή λύση, πιστεύω ότι δεν θα προσφύγουμε στους στίχους του Κ. Καβάφη ‘’τι θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους’’, αφού στη χώρα μας ευδοκιμεί ιδιαίτερα αυτό το είδος.
Αντώνης Ταρνανάς

Για λόγους τεχνικούς δεν μπόρεσα να επισυνάψω το βίντεο TOUR DU MONDE VIRTUEL


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.