ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΟ
ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΑΡΝΑΝΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝ0Υ
Παρά το
γεγονός ότι εκείνος με αποκαλούσε πάντα
θείο, χωρίς να αποποιούμαι τη συγγένεια που αποτελεί ιδιαίτερο ανθρώπινο
δεσμό, έχω μια προσωπική άποψη για τη
φιλία και την αγάπη, που καθιστά αμφότερα
πολύ σημαντικότερα. ‘’Αγάπη είναι ν’
αγαπάς χωρίς ανταλλάγματα, αν όμως τύχει
να βρει και ανταπόκριση σε ανεβάζει
στους ουρανούς’’, εκεί που πάει και ο Κώστας. Όσον δε αφορά τη φιλία, πιστεύω
ότι ‘’μια φορά φίλος, για πάντα φίλος’’.
Έχασα λοιπόν ένα φίλο που έτυχε να είναι και
συγγενής και αυτό αποτελεί διπλή απώλεια. Θα μου λείψουν οι συχνές και
ατέρμονες συζητήσεις μας στο σπίτι μου ή τηλεφωνικά , η πίστη και η εμπιστοσύνη
του στο πρόσωπο μου, που ελπίζω ότι δεν διαψεύστηκαν. Εκείνος όμως έφυγε νωρίς και απροειδοποίητα
και δεν πρόλαβα να του δώσω τουλάχιστον χαιρετίσματα για τη σύντροφό μου, που
και κείνη βιάστηκε να μας εγκαταλείψει και άλλα αγαπημένα πρόσωπα, που δεν
έπαυσα να αναζητώ. Με παρηγορεί η σκέψη ότι
σύντομα θα βρεθούμε όλοι μαζί και με
τόσα άλλα αγαπημένα πρόσωπα και θα τα λέμε !!!
Φίλε
μου Κώστα καλό κατευόδιο και κράτησέ μου μια θέση, γιατί έχουμε πολλά
ακόμα να πούμε οι δυο μας. Θα φέρω και
το μήνυμα μαζί μου. Αντώνης
.png)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου