Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ


            [Δεν  είμαι νομικός αλλά επιμελής γνώστης των Νόμων]





          Έχω ασχοληθεί  και στο παρελθόν με το θέμα της αυτουργίας, αλλά η τρέχουσα επικαιρότητα με αναγκάζει να το επαναφέρω, ώστε να διαλυθούν ενδεχόμενες αμφισβητήσεις και απορίες. Για την καλύτερη δε  κατανόησή του προστρέχω στην Βικιπαίδεια, παραθέτοντας τα πλήρη στοιχεία ανάλυσης και τις υποκατηγορίες  της:

‘’’’Αυτουργός αρσενικό ή θηλυκό

1.    ο άνδρας ή η γυναίκα που διαπράττει ένα ποινικό αδίκημα ως δράστης ή μετέχει έμμεσα σε αυτό σε σημαντικό βαθμό

2.    ο ή η συμμέτοχος στην τέλεση ενός εγκλήματος

[Ερώτημα του υπογράφοντος για τον κ. Παρασκευόπουλο]: ΑΥΤΟΣ που δηλώνει ‘’παρούσα’’ στην πλατεία Συντάγματος  εμπίπτει ή όχι  στις διατάξεις περί αυτουργίας;]


·      φυσικός αυτουργός είναι εκείνος που διαπράττει ο ίδιος το αδίκημα, αυτοπροσώπως, με τα χέρια του, με δικά του μέσα, ο δράστης

·      ηθικός αυτουργός είναι εκείνος που σχεδιάζει ένα αδίκημα και παρακινεί κάποιον να το τελέσει και που μπορεί ο ίδιος να μην παρευρίσκεται στην τέλεση του αδικήματος με τη φυσική του παρουσία

·      έμμεσος αυτουργός είναι εκείνος που προκαλεί ένα αδίκημα, μέσω άλλου, και που χωρίς την συμμετοχή του αυτό το αδίκημα δεν θα είχε διαπραχθεί. Παραπλανεί και πείθει άλλο άτομο να παρανομήσει, χωρίς όμως ο δράστης να μπορεί να φέρει ποινική ευθύνη.’’’’

Με αφορμή τα όσα ακούστηκαν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο τις τελευταίες ημέρες [ ακόμα και επίκληση του στρατεύματος έκαναν κάποιοι νοσταλγοί της επταετίας], θα επιχειρήσω  να βάλω σε κάποια τάξη τις σκέψεις μου. Με βάση τη σχετική νομολογία προσπαθώ  να καταλάβω αν τα περί αυτουργίας ισχύουν και για τα μέλη της εκτελεστικής, της νομοθετικής αλλά και κυρίως του Τύπου, τα παπαγαλάκια του οποίου έχουν ξεπεράσει κάθε όριο ηθικής – άμεσης ή  έμμεσης – αυτουργίας. Πριν συνεχίσω τον σχολιασμό μου, αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη από τα συμπαθή ψιττακόμορφα πουλιά και κάθε άλλο είδος πανίδας ή χλωρίδας , που θα αναγκασθώ  ενδεχομένως να χρησιμοποιήσω στη συνέχεια των σκέψεών μου.

Άκουσα [ στα προσεχώς που λέγανε στον παλιό κινηματογράφο] από τον κ. Πρωθυπουργό, τον  εκπρόσωπο επί των διαψεύσεων και τα πλείστα στελέχη των Συριζανέληδων] ότι για να αντικρούσουν τη ‘’βδελυρή’’ πρόταση δυσπιστίας της αντιπολίτευσης για το δήθεν ξεπούλημα της Μακεδονίας, θα κουβαλήσουν πολλά ‘’απόρρητα’’ χαρτιά που ενοχοποιούν τους προκατόχους και κυρίως τους συγγενείς τους. Δεν με εκπλήσσει βέβαια η τακτική του ‘’φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης’’, που δεν είναι ξένη προς τα κοινοβουλευτικά μας ήθη, διερωτώμαι όμως γιατί δεν αντέδρασαν ο  Πρόεδρος της Βουλής και ο Υπουργός Εξωτερικών  για την επαπειλούμενη  δημοσιοποίηση των απορρήτων!!! Φαίνεται ότι η ριζοσπαστική μας δημοκρατία εφαρμόζει τη μέθοδο του Καραγκιόζη που χαρτόκλεβε με τη δικαιολογία  ‘’ δική μου είναι η τράπουλα και όπως θέλω μοιράζω’’. Ήδη από χθες, κάποια κυβερνητική Βουλευτής, το ανήγγειλε στο Κοινο0βούλιο ,σαφώς και απειλητικά.

Τώρα λοιπόν θα παραθέσω τις αφελείς γεροντικές μου απορίες και παρακαλώ κάθε καλόπιστο Χριστιανό ή αλλόδοξο άνθρωπο να μου δώσει κάποιες πειστικές απαντήσεις , διότι αρχίζω να νοιώθω σαν όργανο των ‘’ακροδεξιών’’ και εθνικιστικών φατριών που λυμαίνονταν τη χώρα. Ερωτώ λοιπόν, δηλώνοντας προκαταβολικά ότι δεν ανήκω στα χορτοφάγα  [ εδώ έχει  θέση η χλωρίδα που ανέφερα πιο πάνω] .

 Είναι  ή όχι φυσική αυτουργία η υπογραφή μιας  ταπεινωτικής συμφωνίας [ σε ειρηνική περίοδο], ακόμα και στην περίπτωση που οι ‘’ κακοί  και αναξιόπιστοι’’  προκάτοχοι πολιτικοί είχαν ‘’δεχθεί’’ ή ‘’υποσχεθεί’’ πολύ χειρότερα, αλλά  τελικά ΔΕΝ  υπόγραψαν  - έστω και από  φόβο -  καμιά ανάλογη δέσμευση; Σε τι θα έβλαπτε ένα δημοκρατικό δημοψήφισμα – όπως θα κάνει το γειτονικό μας κρατίδιο - το οποίο  , άσχετα  αν το διαστρεβλώσατε  εντελώς στο παρελθόν, αποτελούσε κάποτε την καθημερινή σας καραμέλα. Βλέπετε ότι η ζωή συχνά εκδικείται και στην σημερινή ηλεκτρονική εποχή είναι πανεύκολη η ανάσυρση των συνθημάτων με τα οποία ‘’καταλάβατε’’ – κάποιος δημοσιογράφος φίλιας εφημερίδας  σας είχε πει κάποτε ‘’καταλήψατε’’ -  την εξουσία.

Είναι ή όχι ηθική αυτουργία η ‘’άκριτη’’ προβολή κάθε ανάλογης κυβερνητικής απόφασης που ενδεχομένως ελέγχεται για την ορθότητά της; Αυτό δεν αποτελεί συνενοχή και δεν αντιστρατεύεται την αυτοτέλεια των Βουλευτών και την αντικειμενικότητα και δεοντολογία των εκπροσώπων του Τύπου, που υποχρεούνται ‘’ να κρίνουν την εξουσία;’’. Σας παρακαλώ να αποφύγετε  να μου προσάψετε τις γνωστές γελοιότητες περί δήθεν απειλών, τη στιγμή που ο ίδιος απειλούμαι συνεχώς με τις πράξεις σας και απειλείται  και η ίδια η εθνική μας ύπαρξη.

Με ποιο δικαίωμα αποδίδετε ‘’οικογενειακές’’ ευθύνες και μάλιστα επώνυμα και ‘’χυδαία’’, αφού εσείς οι ίδιοι αρνείστε την οικογενειακή ευθύνη πρωτοκλασάτων στελεχών σας, γόνοι και στενοί συγγενείς των οποίων βαρύνονται με καταδικαστικές αποφάσεις για ληστείες και λοιπές κακουργηματικές πράξεις; Το γεγονός ότι υποδέχονται τον φαρμακοχέρη εκτελεστή Κουφοντίνα, δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία. Παραθέτω το σχετικό δημοσίευμα  σαν αποδεικτικό στοιχείο, χωρίς  να το υιοθετώ – διατηρώντας τις επιφυλάξεις μου για το μέγεθος της βλακείας του συντάκτη και σαν γονιός θα χαρώ ιδιαίτερα να διαψευσθεί.:

\\\Απορία Ψάλτου: Βήξ !!!!!

Δεξιός Ψάλτης (γιατί ο Αριστερός...πνίγηκε στο σάλιο του!)

Και δια την αντιγραφήν: Κ. Μπ.

ΑΠΟΡΙΑ !!!!

Πώς γίνεται,

όλοι εμείς οι υπόλοιποι  να έχουμε οικογενειακή ευθύνη

όταν τα παιδιά μας πάρουν το στραβό δρόμο , αλλα

οι Βούτσης (με γιό καταδιακασθέντα για ληστεία και απόπειρα δολοφονίας) , Δραγασάκης ( με κόρη καταδικασθείσα για κατοχή όπλων και εμπορία κοκαίνης) , Σκουρλέτης ( με γιό καταδικασθέντα για καταστροφές και αντίσταση κατα της Αρχής) , Κουράκης ( με τρείς γιούς καταδιακσθέντες για ρίψη μολότωφ εναντίον των ΜΑΤ και κατάληψη της βίλα Αμαλία) , να μην έχουν

καμία ευθύνη αλλά να είναι Υπούργοι,δεν μπορώ να το καταλάβω...Θα μου πείς, μπορεί να είμαι και βλάξ...\\\





Αγαπητοί δήθεν ριζοσπάστες, προοδευτικοί   και αριστεροδέξιοι υποκριτές, είναι στο χέρι σας να κάνετε και ακόμα χειρότερα – μετά τη μεγάλη κατάληψη  της εξουσίας – δεν έχετε όμως το δικαίωμα να μας αρνηθείτε το δικαίωμα άποψης και προστασίας της – όποιας μας απόμεινε - νοημοσύνης . Μην αποκλείετε όμως και  το  ‘’σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα’’ ενδεχόμενο να βρεθείτε κάποτε αντιμέτωποι με τον φυσικό ή τον ηθικό σας δικαστή, αφού η ζωή στη χώρα μας ‘’σφαίρα είναι και γυρίζει’’. Τότε λοιπόν – αν  σας συμβεί κάποιο μελλοντικό  αναπάντεχο – ελπίζω να μπορείτε τουλάχιστον να αποδείξετε ότι στις πράξεις σας δεν οδηγηθήκατε  από ‘’πρόθεση’’ αλλά από ανικανότητα  [αποφεύγω την επίκληση των συνήθων λόγων απαλλαγής των δικαστηρίων]. Η ‘’κλαψούρα  αγαπητέ κ. Παπαχριστόπουλε, αποτελεί καλό εκφραστικό μέσω για το θέατρο, όχι όμως για εκπρόσωπο του έθνους στη Βουλή. Κρίμα σε σας και στο ‘’αγαπητέ’’ που χρησιμοποίησα στην προσφώνησή  μου, που δεν ήταν συμπτωματικό.

Δηλώνω απερίφραστα ότι δεν με ενδιαφέρει κανένας κομματικός χώρος και κανένας αρχηγός, υπαρχηγός ή μέλος της αντιπολίτευσης , αλλά μόνο το μέλλον των συμπατριωτών μου, αφού προσωπικά έχω ξεπεράσει και τη δύση του βίου μου και δεν έχω να περιμένω τίποτα πια!!!

 Αντώνης Ταρνανάς




Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ κ. ΤΣΙΠΡΑ



Η ‘’ΔΙΑΛΕΞΗ’’ ΤΟΥ κ.ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ



Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο, αλλά διαστρεβλώνουν και τη γλώσσα μας, όταν εξαγγέλλουν συνεντεύξεις που γνωρίζουμε ότι εξελίσσονται σε διαλέξεις, παρά την προσπάθεια κάποιων δημοσιογράφων [ο πληθυντικός είναι της ευγενείας].Αυτό συνέβη και χθες το βράδυ στο κανάλι του Σύριζα όπου ο Πρωθυπουργός μας μίλησε για όλα και κυρίως για όλους και απέφυγε επιμελώς την ταμπακέρα.

Μας μίλησε δια μακρών για τα αντεθνικά πεπραγμένα και τα προγράμματα της αντιπολίτευσης, με ιδιαίτερη αναφορά στον κ. Μητσοτάκη, αποφεύγοντας όμως συστηματικά να μας πει για τον κ. Καμένο, πέραν της συμφωνίας τους ‘’να στηριχτεί η κυβέρνηση’’. Σιγά το νέο. Ακόμα και να το ήθελαν δεν το μπορούν, πρώτον διότι είναι προσδεδεμένοι στους θώκους τους και δεύτερο διότι κρατούν πολύ καλά ο ένας τον άλλο !!!

Η μόνη απάντηση που επί τέλους δόθηκε με μισόλογα και αντιστροφές των ερωτήσεων, είναι για τους ισχυρισμούς των Τούρκων περί υπόσχεσης απελευθέρωσης των 8 Τούρκων. Βέβαια δεν παρέλειψε να τονίσει ότι πολλάκις [ όχι Πολάκης], έχει εκφράσει την αντίθεσή του σε δικαστικές αποφάσεις. Έστω και έτσι πάντως κάτι ψέλλισε και αρχίζω να ανησυχώ μήπως οι γνωστοί  πλαστογράφοι γείτονές μας,  παρουσιάσουν κανένα πονηρό ‘’ντοκουμέντο’’ που να δικαιολογεί την επιμονή τους. Εμείς πάντως οφείλουμε να πιστέψουμε τον δικό μας, αφού έχει και την  έξωθεν  καλή μαρτυρία για την ειλικρίνειά του.

Καλά και άγια όλα για το ‘’μακεδονικό’’ αφού τελικά κάτι πήραμε και δεν θέλαμε να τους αδικήσουμε και να  πάρουμε πίσω  όλα όσα δικά μας ‘’έχουν σφετερισθεί’’, διότι τις σκέψεις μας πάντα διέπει η δικαιοσύνη και η δημοκρατία. Για να αποδείξει  μάλιστα το τελευταίο δικαιολόγησε την αποφυγή δημοψηφίσματος στη χώρα μας, σε αντίθεση με τους σκοπιανούς που το κάνουν διότι νιώθουν αδικημένοι!!!

 Επειδή  δεν αντέχω να μπω σε επί μέρους ανάλυση και κριτική [που έκανα ήδη προκαταβολικά χθες και δικαιώθηκα απόλυτα] επισημαίνω ότι στα οικονομικά έδωσε τα ρέστα του. Ήταν τόσο πειστικός ώστε να εξυμνείται η στάση του από την Αυγή και τα άλλα ‘’ανεξάρτητα’’ έντυπα και ηλεκτρονικά όργανά του!!![ παρακαλώ αποφύγετε κάθε πονηρό   συνειρμό  με συνώνυμες λέξεις] . Σε κάθε περιστροφή της διάλεξής του, αναφερόταν στον όνομα του κ. Τσακαλώτου [ μπορώ να πω ότι οι αναφορές του σ’ αυτόν έφθασαν τις ανάλογες με τον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Καμένο]. Οι μεγάλες αγάπες και τα μεγάλα απωθημένα δεν κρύβονται και είμαι πολύ περίεργος να  ζήσω το αποτέλεσμα, διότι αποτελεί νομοτελειακή συνέπεια σε κάθε ‘’ατελή ζεύξη’’.

Με την αναφορά των δύο πρωτοκλασάτων συνεργατών του, θυμήθηκα μια  προχθεσινή γραφική  δήλωση στη Βουλή του κ. Τσακαλώτου ότι ‘’ θα εκπλήξουμε την κυρία Μπακογιάννη και τις άλλες εφημερίδες για τον ΕΝΦΙΑ’’ και όλοι θα διαψευσθούν [μακάρι!!!], χωρίς να αποφευχθούν τελικά οι όποιες γλωσσικές συνέπειες. Ειλικρινά πιστεύω ότι αν μιλούσε αγγλικά θα καταλαβαίναμε περισσότερα και δεν θα αναγκαζόταν να επικαλεσθεί ‘’παραποίηση’’ των λεγομένων του.

Είναι πολύς καιρός που σκέπτομαι, για αρκετούς από τους ηγετικούς πολιτικούς μας παράγοντες, αν θα μπορούσαν ποτέ να ‘’περάσουν’’ , ως υπάλληλοι των Υπουργείων τους, με διαγωνισμό μέσω του ΑΣΕΠ. Έτσι καταλαβαίνω γιατί όλα τα κόμματα καθιέρωσαν το πολιτικό μέσο, σαν την κυριότερη και αποτελεσματικότερη διαδικασία προσλήψεων στο Δημόσιο και γιατί το τελευταίο βρίσκεται στα χάλια που όλοι γνωρίζουμε!!!

Για τον δεύτερο θα αποφύγω τα λόγια του [ από σεβασμό στους αναγνώστες του κειμένου μου ] και θα περιορισθώ σε μια φωτογραφία από αγώνα πόλο Βουλιαγμένης – Ολυμπιακού, που δείχνει ότι δεν είναι μόνο πολιτικό αλλά και  ηθικό πρότυπο για τους νέους της χώρας μας. Να τον χαιρόμαστε.

 


Ύστερα από όλα αυτά αισθάνομαι έμπλεος χαράς και εθνικής περηφάνιας για τα ηγετικά μας στελέχη. Να τους προσέχουμε μη μας τους ζητήσουν με μεταγραφή σε άλλες πιο προοδευτικές χώρες που τους καταλαβαίνουν καλύτερα. Το τελευταίο το σκέφθηκα διότι βρισκόμαστε σε περίοδο μεταγραφών και κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. Αντώνης Ταρνανάς

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Ιβάνοφ και Ιβανόφ




Πρόκειται για δυο  πανόμοια επώνυμα – με μια μικρή τονική διαφοροποίηση – που αναφέρονται σε εντελώς διαφορετικά πρόσωπα, τα οποία όμως είναι αρρήκτως συνδεδεμένα με τη Μακεδονία μας .

Ο πρώτος, Γεώργιος Ιβάνοφ -  πολωνικής καταγωγής -  υπήρξε αθλητής του Ηρακλή Θεσσαλονίκης και προς τιμή του δόθηκε το όνομά του στο γνωστό Ιβανόφειο Στάδιο της πόλης. Παράλληλα και κυρίως  υπήρξε ο μεγαλύτερος σαμποτέρ πλοίων και αεροσκαφών των ‘’κακών Γερμανών’’ και γιαυτό, το 1942 εκτελέστηκε φωνάζοντας ‘’ζήτω η Πολωνία, ζήτω Η Ελλάδα’’.

Ο δεύτερος, Γκεόργκι Ιβανόφ [Γιώργος και αυτός], υπήρξε μέχρι το 1990  ακτιβιστής στη λίγκα της Σοσιαλιστικής Νεολαίας της Γιουγκοσλαβίας [ κάτι σαν τον  Ρουβίκωνα ] και δηλώνει φίλος των  Γερμανών.  Στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου όλοι οι Σκοπιανοί είχαν πινακίδες στις προμετωπίδες των σπιτιών τους με την ένδειξη ‘’ Αυτό το σπίτι είναι βουλγάρικο’’, [όπως προκύπτει από δημοσιευμένα ντοκουμέντα των Σέρβων παρτιζάνων του Τίτο]. Ο κύριος αυτός, πρόεδρος της μικρής του χώρας , ‘’προβάλλει αντιρρήσεις’’ για την τιμή των όπλων, χωρίς να χαρακτηρίζεται   Μερκελιστής ή Γερμανοτσολιάς και ονομάζει    τη Θεσσαλονίκη Σολούν και τη χώρα του Μακεδονία. Από ‘’μετριοφροσύνη’’  απέδωσε όλες τις τιμές  στους ‘’ αρχαίους προγόνους του[!!!],  Μ . Αλέξανδρο  και Φίλιππο’’ που έζησαν στην περιοχή 9 αιώνες πριν έλθουν στα μέρη μας τα σλαβικά φύλα, στα οποία ανήκει   και ο ίδιος και τώρα – αφ’ υψηλού – μας κάνει και μαθήματα πατριδογνωσίας.

Τώρα που η χώρα μας απέκτησε, επί τέλους,   πατριωτική ηγεσία, κάναμε μια  ‘’έντιμη’’ τηλεφωνική συμφωνία μαζί τους και εκείνοι μεν μας ‘’έδωσαν πίσω’’ τους αρχαίους Μακεδόνες, εμείς δε τα πάντα και εξηγούμαι, συμπεριλαμβανομένης της ένταξής τους στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., σύμφωνα με το παράρτημα του non  paper του Μαξίμου:

‘’’’ -Αναγνωρίζεται μακεδονική γλώσσα ( «Macedonian language» ) με τη σημείωση, ότι η Βόρεια Μακεδονία αναγνωρίζει στο πλαίσιο της συμφωνίας πως η γλώσσα αυτή είναι σλαβικής προέλευσης (όπως καταγράφεται στο πλαίσιο του ΟΗΕ). Γιατί, τι άλλο θα μπορούσε να είναι;

-Σε σχέση με την εθνικότητα ισχύει ο όρος Macedonian/citizen of the Republic of North Macedonia, με τη ρητή αναφορά ότι ο λαός αυτής της χώρας δεν σχετίζεται με τον αρχαίο ελληνικό Πολιτισμό.’’’’ Αυτό είναι που λέω ότι ‘’μας έδωσαν πίσω’’ τους αρχαίους Μακεδόνες!!!

         H διευκρίνιση ότι ως προς την εθνικότητα των γειτόνων μας ισχύει ο όρος ‘’Macedonian / citizen of  North Macedonia], μου αφήνει δυο μικρές απορίες. Α] Θα λένε ολόκληρο αυτόν τον όρο –συμπεριλαμβανομένης και της καθέτου ή για λόγους ευκολίας  όπως και τώρα, θα  περιορίζονται  μόνο στο Macedonian [Μακεδόνας] και β] Εμείς οι λοιποί Μακεδόνες  πώς θα λεγόμαστε; Μήπως ‘’ Macedonian/ citizens of south Macedonia’’;  Σημειώνω ότι  η καταγωγή μου από τον πατέρα μου είναι μακεδονική [ από τον Πεντάλοφο Βοίου Κοζάνης ].

         Δεν είναι βέβαια μόνο αυτά, που συμφωνήσαμε – μάλλον κάτω από τα τραπέζι - για να καλοπιάσουμε την κυρία Μέρκελ και την παρέα της  να ‘’βάλουν ένα χεράκι ’’ να ψευτοβγούμε’’ από το οικονομικό μας χάλι!! Ο ερυθρός μακεδονικός οίνος του ‘’Tsantali‘’  και ο μακεδονικός λευκός VAENI της Νάουσας, ο  μακεδονικός χαλβάς και τόσα άλλα επώνυμα προϊόντα μας πώς θα τα αποκαλούμε διεθνώς; Μήπως αναγκασθούμε να προτάξουμε το ‘’south macedonian’’, για να μην μας τα πάρουν εντελώς!!!

         Ακούοντας χθες το διάγγελμα του κ. Πρωθυπουργού άρχισα να οσμίζομαι ότι πρέπει να αισθάνομαι  ως νοτιομακεδόνας και για να προλάβω την υπογραφή των σχετικών συμφωνιών θέλω απλά να θυμίσω ότι το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού και ότι ή επανάληψη της αυταπάτης είναι σκέτη απάτη. Αντώνης Ταρνανάς

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ ΚΑΙ ΞΕΡΟΣ






Μου περιήλθε από φίλο που τα έχει τετρακόσια , το σχόλιο του ή της κ. Κ.Μπ. που ακολουθεί, με το ερώτημά του μήπως είναι βλάξ. Δεν γνωρίζω  ούτε διαθέτω αποδείξεις για να υιοθετήσω απόλυτα τα γραφόμενά του. Τον προειδοποιώ όμως ότι, σε ανάλογες περιπτώσεις τον καιρό της παντοδυναμίας του σοβιετισμού – που υμνητές του δηλώνουν οι σημερινοί κυβερνώντες μας - η επιλογή ήταν Σιβηρία ή τρελάδικο. Θέλω να πω δηλαδή ότι είχε καταργηθεί το ελαφρυντικό της βλακείας, αφού τη θεωρούσαν μέρος της λαϊκής  κατάκτησης των ‘’υπηκόων’’ τους.

Στη χώρα μας ευτυχώς ‘’υπάρχει’’ δημοκρατία, παραμένει όμως κ. Κ. Μπ.,  ο κίνδυνος του χαρακτηρισμού σας ως γραφικού οπαδού της μείζονος ή της ελάσσονος αντιπολίτευσης ή ακροδεξιός φασίστας – εξαιρούνται οι αριστεροί φασίστες -  που δεν έχει ακόμα καταστεί ‘’χορτοφάγο ον ‘’ με πλέρια κατανόηση των καθημερινών μας εθνικών επιτυχιών . Παλιότερα θα μπορούσατε να χαρακτηρισθείτε και γερμανοτσολιάς ή μερκελιστής, αλλά είστε τυχερός διότι με την καθιέρωση του νέου ριζοσπαστικού λεξιλογίου, αυτό έχει καταστεί τίτλος τιμής και περηφάνιας.

Αν θέλετε την προσωπική μου γνώμη [ που διαθέτω πολυετή εμπειρία χωρών με τις ίδιες ιδεοληψίες των αριστεροδέξιων ηγετών μας], θα σας έλεγα να δείτε το θέμα και από μια άλλη σκοπιά. Πώς γίνεται να αποδεχθούν την οικογενειακή ευθύνη άνθρωποι που αρνούνται  και την προσωπική και  φέρνουν στα μέτρα τους ακόμα και την εθνική ευθύνη; Πρόκειται για ένα ‘’καθεστώς’’ που έχει διαγράψει από το λεξιλόγιό του τη λέξη παραίτηση ακόμα και την αυτοκριτική που προσχηματικά  είχαν καθιερώσει τα ιδεολογικά του πρότυπα.

Αποφεύγετε λοιπόν κ. Κ.Μπ. τη διατύπωση των αποριών σας, για να μην αναγκασθούν να εφαρμόσουν τη ‘’δημοκρατία του κ. Μαδούρο’’, του οποίου ο λαός  ‘’ κατατρύχεται από το σύνδρομο της ξενοκίνητης εντύπωσης ότι υποφέρει και πεινάει’’. Ύστερα από αυτόν τον πρόλογο, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν είστε ‘’βλάξ’’, εκτός αν ανήκετε σε εκείνους που πίστεψαν τα ‘’ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα’’ και τώρα κάνουν έμμεσα την αυτοκριτική τους, οπότε ‘’ μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται ‘’  που λέει και ο ‘’σοφός’’ μα  πάντα προδομένος και  τελικά επιρρεπής στον λαϊκισμό και  αδιόρθωτος λαός μας.

Αντώνης  Ταρνανάς

Ακολουθεί το κείμενο του σχολίου του κυρίου Κ. ΜΠ.:



‘’’’Απορία Ψάλτου: Βήξ !!!!!

Δεξιός Ψάλτης (γιατί ο Αριστερός...πνίγηκε στο σάλιο του!)

Και δια την αντιγραφή: Κ. Μπ.



ΑΠΟΡΙΑ !!!!



Πώς γίνεται,


όλοι εμείς οι υπόλοιποι  να έχουμε οικογενειακή ευθύνη


όταν τα παιδιά μας πάρουν το στραβό δρόμο , αλλ

ά

οι Βούτσης (με γιό καταδιακασθέντα για ληστεία και απόπειρα δολοφονίας) , Δραγασάκης ( με κόρη καταδικασθείσα για κατοχή όπλων και εμπορία κοκαίνης) , Σκουρλέτης ( με γιό καταδικασθέντα για καταστροφές και αντίσταση κατα της Αρχής) , Κουράκης ( με τρείς γιούς καταδιακσθέντες για ρίψη μολότωφ εναντίον των ΜΑΤ και κατάληψη της βίλα Αμαλία) , να μην έχουν

καμία ευθύνη

 αλλά να είναι Υπούργοι,

δεν μπορώ να το καταλάβω...

Θα μου πείς, μπορεί να είμαι και βλάξ...’’’’






Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ


«Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες,





Δεν με φοβίζει το ενδεχόμενο να με φάνε οι κότες, διότι στην ηλικία μου δεν τρώγομαι πια!!! Ακόμα όμως και στην  περίπτωση ανάλογου κινδύνου αρνούμαι να σιωπήσω. Απλά θα προσπαθήσω να είμαι όσο γίνεται πιο σύντομος για να αποφύγω την ενόχληση των αναγνωστών μου.

Υπήρξα  συμπτωματικός συγκάτοικος σημαντικών Διπλωματών της χώρας επί μακρόν, άριστος γνώστης  και κάτοχος των διαβαθμίσεων του απορρήτου [εθνικού και ΝΑΤΟ] που επέβαλε  το υπηρεσιακό μου αντικείμενο στο Υπουργείο Εξωτερικών για τέσσερες σχεδόν δεκαετίες. Υπηρέτησα για 6 χρόνια στην τότε Γιουγκοσλαβία και έχω νοιώσει στο πετσί μου  τον αλυτρωτισμό των σκοπιανών σε όλο του το μεγαλείο.

 Δικαιούμαι λοιπόν να διατυπώσω κάποια [ αφελή] ερωτήματα προς τον κ. Υπουργό των εξωτερικών, που θα περίμενα να κάνει και ο έμπειρος δημοσιογράφος του 1ου ‘’κρατικού’’ καναλιού, στον οποίο παραχωρήθηκε η συνέντευξη -  διάλεξη. Δηλώνω συγχρόνως ότι δεν εμπλέκομαι στις όποιες κομματικές αντιπαραθέσεις που δεν με αφορούν και ούτε με ενδιαφέρουν. Με ενόχλησε όμως σαφώς η επίδειξη ελληνομάθειας για να κατακρίνει λεκτικά λάθη αντιπάλων του, τη στιγμή που ο κ. Υπουργός ανέφερε δυο συνεχόμενες φορές την αποδιδόμενη σε δημόσιο έγγραφο  εσφαλμένη λέξη ‘’ασμενώς’’ χωρίς καν νύξη του ορθού ‘’ασμένως’’. Αλήθεια, με την ευκαιρία,  επιτρέπεται η δημοσιοποίηση των απορρήτων εθνικών στοιχείων α λα καρτ;

Εξακολουθεί να υποστηρίζει ο κ. Υπουργός τη δήλωσή του  παρελθόντος Δεκεμβρίου;  «Ο νόμος απαγορεύει την δημοσιοποίηση απόρρητων εγγράφων και ακόμη περισσότερο άκρως απόρρητων» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο υπουργός Εξωτερικών κύριος Κοτζιάς.
Ο υπουργός χαρακτηρίζει την παράδοση απόρρητων εγγράφων στην αντιπολίτευση, από κάποιον που νόμιμα τα κατείχε, ως «την πιο άθλια μορφή κομματικοποίησης του κράτους» ο κ. Κοτζιάς κατηγορεί την αντιπολίτευση να φερθεί σε ζητήματα εθνικού συμφέροντος και νομιμότητας με νηφαλιότητα, ευθύνη και σοβαρότητα. «Και τα τρία τα θεώρησε κίνδυνο για τα συμφέροντα που εκπροσωπεί. Της υπενθύμισα ότι ο νόμος απαγορεύει την δημοσιοποίηση απόρρητων εγγράφων και ακόμη περισσότερο άκρως απόρρητων’’
[ Αφορά την πώληση όπλων στη Σ. Αραβία].

Αν πράγματι αυτό συμβαίνει, πως εξηγείται η πιο πρόσφατη απειλή του [ που αφορά το ‘’μακεδονικό’’] – αφελώς  το θεωρώ εθνικό θέμα - ότι θα φέρει στη βουλή στοιχεία που ενοχοποιούν τους ‘’αντιπάλους’’ του; Τα εθνικά θέματα χρήζουν ειδικού χειρισμού, διότι διευκολύνεται η διαπραγματευτική θέση των συνομιλητών μας – άσχετα με την ακρίβεια ή ανακρίβεια των ισχυρισμών !!!

 «Συνιστώ να μην προκληθώ [...] Να [μην] παρουσιάζονται σαν να μην έχουν παρελθόν και να μην έχουν διαπραγματευτεί», είπε αιχμηρά ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας.

Υποστήριξε πως η πρόταση για το «Μακεδονία Σκόπια» τέθηκε επί τάπητος από το 1996 και σε κάποιο σημείο απορρίφθηκε από τα Σκόπια.


 Μπράβο σας κύριε Υπουργέ, με αυτή τη φράση έχετε ήδη δώσει την επιχειρηματολογία που χρειάζονται οι βόρειοι φίλοι μας. Δεν  παίρνω θέση για το πού  βρίσκεται η αλήθεια και συνεπώς ξεμπλέξτε τα μόνος σας. Παραπέμποντας  [ενδεικτικά] σε απόσπασμα από την επί του όρους ομιλία του Ιησού – χωρίς να με απασχολούν τα θρησκευτικά σας ενδιαφέροντα που αποτελούν δικαίωμά σας - ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από τα σκυλιά – τα οποία με το δίκιο τους δεν μπορούν να καταλάβουν την μεταφορική αναφορά τους!!!



http://www.apostoliki-diakonia.gr/Images/background-table-5.jpg

‘’Μ δτε τ γιον τος κυσ μηδ βλητε τος μαργαρτας μν μπροσθεν τν χορων, μποτε καταπατσωσιν ατος ν τος ποσν ατν κα στραφντες ῥήξωσιν μς."

και σε μετάφραση...
[ για όσους τυχόν  αποδέχονται την ύπαρξη ‘’μακεδονικής γλώσσας’’ αλλά  αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την αρχαία Ελληνική  !!!
"Mη δώσετε αυτό που είναι άγιο στα σκυλιά ούτε να ρίξετε τα μαργαριτάρια σας μπροστά στους χοίρους, μήπως τα καταπατήσουν με τα πόδια τους και στραφούν και σας ξεσκίσουν"

Αντώνης Ταρνανάς

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ


Είναι δυο λέξεις απόλυτα ταυτόσημες στην προέλευσή τους αλλά και τόσο παρεξηγημένες στη σημερινή τους ‘’κατάχρηση’’. Στα ρωμαϊκά χρόνια ο ύπατος Κικέρων (Marcus Tullius Cicero, 106 π.Χ.-43 π.Χ.) εισήγαγε για πρώτη φορά στο λατινικό λεξιλόγιο τη λέξη cultura, από το ρήμα colere και colo [ αποφεύγω το δεύτερο που στην εποχή μας θα του ταίριαζε περισσότερο η ελληνική εκφορά του, αλλά θα μείωνε την κοσμιότητα] , που σημαίνει καλλιεργώ. Σημαίνει δηλαδή στην κυριολεξία καλλιέργεια και είναι το αντίστοιχο της ελληνικής λέξης παιδεία. Μετά την Αναγέννηση η έννοια της κουλτούρας παραφράστηκε ως πολιτισμός, ενώ στην ουσία η κουλτούρα ήταν κάποτε υποσύνολο του πολιτισμού. Παράγωγα των λέξεων αυτών είναι  π.χ. το agriculture [αγροκαλλιέργεια] , αλλά και  ο κουλτουριάρης.

Με την ‘’κατάχρηση’’ της λέξης από κάποιες ιδεοληπτικές  ομάδες, έγινε  προσπάθεια επίδειξης μιας δήθεν  ιδιαίτερης πολιτιστικής τους υπεροχής, ενώ  πρόκειται για μια  ‘’φενάκη’’ και τεχνητή συγκάλυψη  της πνευματικής τους ανεπάρκειας. Σε κάθε δυσκολία ο κουλτουριάρης προσφεύγει σε ειδική  ασαφή ορολογία εντυπωσιασμού, χωρίς να γνωρίζει και ο ίδιος την πραγματική έννοια των λεγομένων του. Θυμάμαι, την εποχή της παντοδυναμίας Τσοχατζόπουλου, τις συχνές εμφανίσεις του στο γνωστό ουζερί  του ‘’ Απότσου ‘’, της οδού Πανεπιστημίου ,που απευθυνόταν στην κομματική  πελατεία με τη γνωστή του κουλτουριάρικη ασυναρτησία. Από το διπλανό τραπέζι που καθόμουν με την παρέα μου, διαπίστωσα ότι οι  ακροατές του είχαν μείνει ‘’ενεοί’’ διότι δεν είχαν καταλάβει τίποτα από όσα τους έλεγε και το χειρότερο είναι ότι αυτό το απέδιδαν στη μόρφωση και  την  ειδική ‘’κουλτούρα’’ του σημερινού έγκλειστου του ‘’Κορυδαλλού’’.

Αυτό είναι το πνευματικό  κατάντημα, των ψευτοκουλτουριάρηδων της εποχής μας και  είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι από αυτούς, δύσκολα θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τίμια μια θέση στο Δημόσιο, αφού οι πιο πολλοί αγνοούν, την ιστορία  [ Μακεδονία του Ίλιντεν] , γεωγραφία [ αφού δεν βρίσκουν σύνορα στο Αιγαίο] και κυρίως αγνοούν τη γλώσσα μας. Οι γνώσεις ορισμένων  περιορίζονται σε ευφυολογήματα για φυματικές σαρανταποδαρούσες με μηνίσκο και άλλα ευτράπελα,  όπως η μετονομασία της απάτης σε αυταπάτη,  και η ‘’πολιτική διαπραγμάτευση’’ νομοθετημένων  ήδη αποφάσεων. Προφανώς ξεχνούν ότι οι Έλληνες, έστω και αργά, έπαθαν και έμαθαν  και ότι ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται [ άντε να το κάνουμε τριετία ή με  λίγο τέντωμα τετραετία]. Μετά, ‘’έστι  δίκης οφθαλμός ος τα πανθ’ ορά’’ , που μεταφράζεται ότι τα βλέπει όλα και για όλους τους  [ φυσικούς και ηθικούς] αυτουργούς  που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Αλίμονο δε στη χώρα αν και αυτή τη φορά, περιμένοντας την Θεία δίκη ,ξεφύγουν από την ανθρώπινη κρίση οι παντοειδείς  ένοχοι. Τι να πρωτοκάνει και ο Θεός , αφού με τα επαναλαμβανόμενα λάθη μας,  μάλλον έχει πεισθεί ότι ‘’ τα θέλει ο κ@λαράκος μας’’ και  μας  αφήνει να καθαρίσουμε μόνοι μας. Είναι όμως εύκολο να καθαρίσει η  σημερινή κόπρος του Αυγεία!!!

Έτσι λοιπόν , με την έντεχνη εισαγωγή της υποκουλτούρας που αποτελεί  κύριο συστατικό στην πολιτική ζωή της χώρας,  η λατινογενής αυτή λέξη  έχασε κάθε ταυτοσημία  με τον πολιτισμό και την πνευματική καλλιέργεια και έχει καταστεί πρόσχημα κατ΄ευφημισμόν, όπως όταν λέμε   Ειρηνικός Ωκεανός!!! Στην εποχή που βιώνουμε έχει συντελεσθεί μια πλήρης γλωσσική μετάλλαξη, προκειμένου να διευκολυνθεί η κομματική προπαγάνδα να παρουσιάσει το μαύρο άστρο, το ΟΧΙ σαν ΝΑΙ και  τους νέους Μερκελιστές και Γερμανοτσολιάδες σαν ήρωες. Τελευταία μάλιστα προσφεύγουν και σε ‘’πατριωτικές’’ κορώνες, προκειμένου να κερδίσουν μια τελευταία παράταση παραμονής στους θώκους τους και κυρίως να ‘’αποσείσουν τις μεγάλες εθνικές ευθύνες τους’’. Παραφράζοντας τον τίτλο του καταπληκτικού βιβλίου του Παντελεήμονα Ρομανώφ  ‘’ για τρία ζευγάρια μεταξωτές κάλτσες’’, θα έλεγα ότι τα δίνουν όλα  ‘’τσάμπα’’ – όπως οι τσάμπα μάγκες του καθηγητή  κ. Σημίτη - για να δικαιολογήσουν το  ‘’πρώτη και τελευταία φορά αριστερά’’, παρασέρνοντας συνειδητά  και την πραγματική αριστερά στο χρονοντούλαπο της νεοελληνικής ιστορίας.

Αντώνης Ταρνανάς




Τρίτη 29 Μαΐου 2018

ΟΥΝΑ ΦΑΤΣΑ ΟΥΝΑ ΡΑΤΣΑ




Πολλές φορές κολακευόμαστε από την επίκληση αυτής της φράσης, που θέλει να αποδώσει ομοιότητες στους λαούς της χώρας μας και της Ιταλίας. Είναι αλήθεια ότι μοιάζουμε και αυτό έχει  ιστορικές ρίζες που ανάγονται τόσο στις αρχαίες ελληνικές κτήσεις στη Νότια κυρίως Ιταλία αλλά και στην μετέπειτα Ρωμαϊκή επίδραση στη χώρα μας.

Το κακό στην περίπτωση είναι ότι οι ομοιότητες αυτές περιορίζονται μόνο  στην αρνητική  πλευρά της ζωής, σε αντίθεση με τα θετικά στοιχεία των συμπατριωτών μας, τα οποία έχουν υποχωρήσει μέχρι της πλήρους αλλοίωσης και εξαφάνισης. Στη μεγάλη μας γείτονα υπάρχει οικονομική, εμπορική,  και πολιτιστική πρόοδος, ενώ στη χώρα μας, δυστυχώς, επιβιώνουμε οριακά. Η Ιταλία με δεκαπλάσιο ΑΕΠ από το δικό μας, έχει επταπλάσιο δημόσιο χρέος, καλυπτόμενο όμως από την βιομηχανική και την εν γένει παραγωγή της, ενώ εμείς έχουμε μόνο χρέος χωρίς καμιά παραγωγή. Στηρίζουμε τα πάντα στον τουρισμό -  που λόγω των πολιτικών συγκυριών των γύρω περιοχών – είναι ανθηρός, αλλά ως πότε  θα κρατήσει αυτό,  χωρίς βελτίωση των υποδομών ; Πέραν των κατά καιρούς ωραιοποιήσεων της ευειδούς κυρίας Υπουργού, η πραγματικότητα δεν την δικαιώνει, όχι μόνο λόγω της αύξησης του ΦΠΑ  στα νησιά μας , αλλά κυρίως από τα γεγονότα της Μόριας και άλλων , κατ’ ευφημισμόν κέντρων ‘’εξυπηρέτησης μεταναστών και προσφύγων’’, που δεν αποτελούν και τον καλύτερο τρόπο προβολής των νησιών μας.

Η Ιταλία, προσπάθησε να επιχειρήσει ένα   πείραμα συμπόρευσης της ‘’ριζοσπαστικής’’ ομάδας του κόμματος των πέντε αστέρων  με την ρατσιστική ‘’ακροδεξιά’’ λέγκα του Βορρά, με μόνο κοινό στοιχείο μεταξύ τους τον αντιευρωπαϊσμό. Μήπως αυτό σας θυμίζει κάποιες ομοιότητες με τα καθ’ ημάς;  Είναι κι αυτό ένα δείγμα αντιμνημονιακής ‘’ιδεοληψίας’’ των γειτόνων μας, που δεν αιφνιδίασε τους συνήθως ‘’καθεύδοντες’’ Ευρωπαίους.  Να λοιπόν και ένα κέρδος της Ευρώπης από τους επαναστάτες του σύγχρονου λαϊκισμού του ελληνικού πειράματος. Μας κατάλαβαν τελικά  οι ‘’κουτόφραγκοι’’ και αυτή τη φορά αντέδρασαν έγκαιρα. Τους βοήθησε βέβαια και το γεγονός ότι η πολιτειακή ηγεσία της γείτονος έδειξε ότι – αν χρειαστεί –  μπορεί να κάνει  επίκληση  του Συντάγματος  ακόμα και α λα καρτ, προκειμένου  να προλάβει τα χειρότερα. Οι συνταγματολόγοι της χώρας μας έχουν πλούσια εμπειρία  ανάλογων ‘’ερμηνειών’’, αφού κατά καιρούς  με την ελαστικοποίησή του το έκαναν σφεντόνα!!!

Είμαστε λοιπόν ίδιοι στα αρνητικά αλλά εντελώς ανόμοιοι στα θετικά στοιχεία, αφού εκείνοι επιστρατεύουν και τα οριακά ‘’δημοκρατικά κλειδιά’’ θωράκισης του δημόσιου συμφέροντος της χώρας, προκειμένου να προλάβουν την κατάληψη της εξουσίας από τους  ευκαιριακούς σφετεριστές της. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι οι βόρειοι ‘’ομόσταυλοί’’ μας πονηρεύτηκαν, αγρίεψαν και έδειξαν ότι προτάσσουν το συμφέρον της Ευρωπαϊκής Ένωσης – που συμπίπτει με το δικό τους- έστω και αν στη Γερμανία προΐσταται της οικονομίας σοσιαλιστής Υπουργός.

Δεν μπορώ να προβλέψω την εξέλιξη των  γεγονότων  στην Ιταλία, βλέπω όμως ότι θα αυστηροποιηθεί περισσότερο η κεντροευρωπαϊκή στάση έναντι των Νοτίων. Ακολουθεί σύντομα η Ισπανία των ΄΄συντρόφων σοσιαλιστών Ποδέμος '' με τις βίλες και τις πισίνες και φοβάμαι ότι το γεγονός θα αποτελέσει μια επί πλέον  αρνητική εξέλιξη στην  ‘’καθαρή μας έξοδο από τα μνημόνια’’. Ίσως αυτό να προσφέρει παράλληλα και ένα άλλοθι στους ημέτερους αριστεροδέξιους , όταν διαπιστώσουν ότι  ‘’οι καιροί ου μενετοί εισίν ‘’, που έλεγε και ο Θουκυδίδης. Όψόμεθα!!!

Αντώνης Ταρνανάς

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.