Σάββατο 28 Μαΐου 2022

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΟΔΙΏΚΤΕΣ

 

        ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ  ΑΠΟΨΗ

            ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ

 

 

Στην τραγική εποχή  των μεταλλάξεων, που θεωρούμε πρόοδο την επιστροφή στο αποτυχημένο  παρελθόν, που τη θέση των χαμένων ιδεολογιών πήραν  καινοφανείς  ιδεοληψίες και  αρλούμπες λαϊκισμού, αποτελεί ζητούμενο η  τεκμηριωμένη προσωπική  άποψη. Δεν θα περιοριστώ  στη γενικευμένη θεώρηση, αλλά εκείνη που διαπίστωσα στην δεκάχρονη περίπου ενασχόλησή μου με την γραπτή έκφραση γνώμης, σε κοινωνικά, πολιτικά, γλωσσικά  και λοιπά θέματα γενικότερου εθνικού ενδιαφέροντος και την ανταπόκρισή της στην κοινή γνώμη. Σπάνια έως ποτέ  διατυπώνουν  αμφισβητήσεις ή προσωπικές  αντιθέσεις  και οι ελάχιστοι ‘’αμφισβητίες’’ αντιπαραθέτουν ‘’σχετικά’’ κείμενα του διαδικτύου  με αντίθετη άποψη, χωρίς να παίρνουν θέση υπέρ του ενός ή του άλλου . Ενίοτε  μου ζητούν να τις σχολιάσω, όπως κάνουν και για κείμενα στρατευμένων επαγγελματιών   του Τύπου και κομματικά τσιτάτα. Το τελευταίο το κάνω  από μόνος μου, διότι πιστεύω ότι δικαιούμαι να έχω άποψη σε θέματα που αφορούν τη χώρα μας  και τον λαό της. Προσωπικά το κάνω με μοναδικό  κριτή  τη συνείδησή μου, ενώ οι λοιποί επαγγελματίες του είδους, έχουν τα δικά τους κριτήρια και στο τέλος όλοι κρινόμαστε. Ομολογώ ότι με ξενίζει η προσπάθεια εμπλοκής μου στη δημόσια κριτική των άλλων και μάλιστα με υπόδειξη τρίτων, χωρίς οι ίδιοι να μπαίνουν στο κόπο να παίρνουν θέση επί των δημοσιευμάτων που μου ‘’πλασάρουν’’..

Τελικά  αποφάσισα τη διακοπή της τακτικής ενημέρωσης με  e-mail, της γνωστής ομάδος των 100-120 ατόμων και περιορίζομαι σε προσωπικές  μόνο απαντήσεις , όσων εκφράζουν και αναπτύσσουν  δικές τους  απόψεις. Κατά τα λοιπά, θα περιοριστώ αποκλειστικά    στην ιστοσελίδα μου [anpantar.blogspot.com], για  ό,τι  κρίνω δημοσιεύσιμο, από την καθημερινή μου προσωπική  εργασία. Έτσι λοιπόν θα διαβάζουν τα δημοσιεύματά μου μόνο εκείνοι που το επιθυμούν, αφήνοντας για μένα  τη χαρά της δημιουργίας για τα υπόλοιπα..

Αφού βάλαμε σε κάποια τάξη και λογική τα διαδικαστικά και τον τρόπο της όποιας μελλοντικής  επικοινωνίες μας, θα ήθελα να αναφερθώ στον τίτλο του παρόντος, που αποτελεί μια πολύ πονεμένη ιστορία, αφού οι περισσότεροι ‘’περί άλλα τυρβάζουν’’. Οι άνθρωποι δεν έχουν πια ή  αποκρύπτουν την προσωπική τους άποψη, προβάλλοντες  ανυπόγραφες και ανυπόστατες απόψεις του διαδικτύου ή κομματικά ιδεολογήματα. Οι σκέψεις αυτές, , περιβεβλημένες τον μανδύα μιας νέας επαναστατικότητας ‘’του γλυκού νερού’’,  αποσκοπούν να εμφανίσουν την ανυπαρξία τους σαν ‘’πολιτική άποψη’’ και να επαναφέρουν τις ‘’φρούδες ελπίδες ‘’ στον λαό που μαστίζεται από την παγκόσμια δεινή συγκυρία της πανδημίας και του νέου ρωσικού ολοκληρωτισμού, με την απάνθρωπη εισβολή στην Ουκρανία. Αυτό δημιούργησε ένα  διεθνή εκβιασμό στα καύσιμα και στα  βασικά αγροτικά αγαθά της περιοχής. Τα ολοκληρωτικά καθεστώτα – ασχέτως χρώματος – ενδιαφέρονται μόνο για τα πρόσωπα της εξουσίας, αδιαφορώντας και για τις χιλιάδες άμεσες και μελλοντικές απώλειες του λαού τους. Δεν έχουν ιερό και όσιο, αφού στο παιχνίδι τους έβαλαν και την κεφαλή της ρωσικής εκκλησίας, παρά τα σταυροπροσκυνήματα του  τέως φανατικού διώκτη της κ. Πούτιν, που έκανε και κάποια φαρισαϊκά περάσματα από το Άγιο Όρος.

Μια και αγγίξαμε για μια φορά ακόμα τη διεθνή ‘’πολιτική’’, θα ήταν άδικό να αφήσουμε έξω από την κριτική τη δική μας κομματική ασυδοσία. Θα περιοριστώ σε κάποιες ‘’αφελείς’’ απορίες μου, κυρίως όσον αφορά τους αυτόκλητους Μπαχαλάκηδες και τους προστάτες τους. Από πότε απαγορεύεται στη μοναδική αρμόδια για τη δημόσια τάξη Αστυνομία, να προστατεύει τη δημιουργία μιας βιβλιοθήκης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.;;; Αφού λοιπόν δεν την αποδέχονται γιατί δεν κάνουν το ίδιο και για τις δεκάδες αστυνομικών που διατίθενται  στα κόμματα και τα δημοσιογραφικά τους όργανα για προστασία τους και από ποιους;;;

Ανάμεσα στα βιώματά μου στο μακρινό 1968 με την Άνοιξη της Πράγας, ένα από τα πρώτα αιτήματα που έθεσε ο λαός ήταν η κατάργηση της αστυνομίας. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι σήμαινε  αστυνομία για τα κομμουνιστικά καθεστώτα. Όμως ο  Alexander Dubcek,  o εμπνευστής και δημιουργός της ‘Άνοιξης, τους προσγείωσε στην πραγματικότητα λέγοντας ‘’ έστω και η απάνθρωπη αστυνομία, είναι καλύτερη από την πλήρη αναρχία’’. Τι λένε επί του συγκεκριμένου οι δικοί μας προοδευτικοί;;; Ποιο λαό θέλουν να κυβερνήσουν οι υποστηρικτές των ‘’φοιτητών ευκαιρίας’’ , που προτιμούν τις καταλήψεις από μια βιβλιοθήκη;;;  Ας ξεκαθαρίσουν οι υποκινητές τους ότι δεν γίνονται όλοι οι καταληψίες πρωθυπουργοί, έστω και βλαπτικοί για τη χώρα τους.   Αντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.