Κυριακή 19 Μαΐου 2024

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

 

 

               ΑΙΔΩΣ  ΑΡΓΊΟΙ

 

 

Η φράση αυτή που την πρωτοσυναντάμε  στην Ιλιάδα  του Ομήρου αναφέρεται σε όλους τους Έλληνες και όχι μόνο στους καταγόμενους από το Άργος, καθώς «Αργείους» και «Δαναούς» αποκαλούσαν ολόκληρο το στράτευμα των Αχαιών.

Ανάμεσα στο σύνολο των Ελλήνων ,  ντρέπομαι και εγώ, προσωπικά γιατί στα 90 μου χρόνια η ταπεινότητά μου δεν μπόρεσε να κάνει κάτι – ούτε στο στενό και φιλικό του περιβάλλον-  για να αμβλύνει την εθνική καταισχύνη που ταλανίζει τον λαό μας από τα χρόνια του Ομήρου. Το χειρότερο είναι ότι σαν κληρονόμοι  του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού έχουμε πολλαπλή ευθύνη για  ‘’τούτη’’ την κατάντια μας

Αφορμή μου έδωσαν τα όσα θλιβερά ακούγονται στην προεκλογική αυτή περίοδο, στην οποία μάλιστα καλούμαστε να επιλέξουμε, ανάμεσα στους άξιους, εκείνους που θα αναθέσουμε την εκπροσώπηση της χώρας στο Ευρωκοινοβούλιο, που θα κληθεί σύντομα να πάρει σοβαρές αποφάσεις για τη σωτηρία της Ευρώπης και όχι μόνο. Αισθάνομαι ντροπή διαβάζοντας τις λίστες των υποψηφίων, που επιλέγονται με μοναδικό κριτήριο την πίστη στο κόμμα, την εύνοια των ‘’ημετέρων’’ και αυτούς που θα προσφέρουν περισσότερα ‘’ψηφουλάκια’’. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα και την  αλήθεια των επιεικών χαρακτηρισμών μου , για τους οποίους έχω  αμέτρητες προσωπικές  εμπειρίες , γιατί τα 12 χρόνια που υπηρέτησα στις Βρυξέλλες και τους γνώρισα από κοντά, ελάχιστοι με ‘’έπεισαν’’ για τη ‘’χρησιμότητά’’ τους!!!

Θα μου πείτε ‘’με το δίκιο σας’’ και εσύ τι παριστάνεις με την κριτική σου σε αποφάσεις  οργανωμένων κομματικών οργάνων, [που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν τους ψηφοφόρους τους που θα αποφασίσουν για την  τελική εκλογή ]. Εκεί  ακριβώς βρίσκεται  και η ρίζα του κακού, γιατί η ‘’κομματίλα’’ – όπως θα έλεγε ο μπαρμπαγιάννης ο Σκαρίμπας’’  και η ιδεοληψία έχει μολύνει και τον λαό, ώστε να συμπράττει  σε κάθε κομματική επιλογή.

Γράφοντας αυτά τα ελάχιστα, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, ίσως δεν προλάβουν να τα διαβάσουν και ενδεχομένως είναι χαμένα λόγια, χωρίς να συμβάλλουν στην σκέψη των ψηφοφόρων μπροστά στην κάλπη. Σας πληροφορώ, όπως το έχω κάνει επανειλημμένως και στο παρελθόν , ότι είμαι απλά ένας γέρος και όχι ανόητος ή αιθεροβάμων να διεκδικώ επηρεασμό της κοινής γνώμης. Οι ελάχιστοι που θα  αποφασίσουν να  διαβάσουν το πόνημά μου, μπορεί να το αντιμετωπίσουν όπως συνήθως κάνουν οι περισσότεροι ‘’ξερόλες’’ .που περιορίζονται στις  κομματικές σοφίες του διαδικτύου και να με λοιδορήσουν για τις ‘’παλιακές’’ μου απόψεις . Δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί όπως έχω ξαναπεί ‘’γράφω μόνο για μένα για να σκοτώνω την ατέλειωτη και οδυνηρή επιλογή της μοναξιάς μου’’, προκειμένου να αποφύγω ,όσο ακόμα έχω ‘’σώας τας φρένας’’, τον εγκλεισμό μου σε κάποιο ευαγές ίδρυμα. Εάν κάποιος πάρει την απόφαση να το διαβάσει, τον παρακαλώ να κάνει κανονική ‘’ανάγνωση’’ ώστε να κατανοήσει πλήρως τα έμπειρα’’ λόγια μου, έστω και για μέλλον.  Αντώνης

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.