Κυριακή 18 Αυγούστου 2024

Διπλό θέμα

 

1.-ΕΔΏ ΠΑΠΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΑΠΠΑΣ

ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ

2.- ΩΔΙΝΕΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΤΕΚΕΝ ΜΥΝ




1.-Η ελληνική επικαιρότητα τροφοδοτείται καθημερινά με τα νεοπαλίκαρα του Σύριζα. Αυτόματα προκύπτει το ‘’αξίωμα’’ που λέγαμε παλιά, ότι και με απλή κλήρωση θα τύχαινε καλύτερος εκπρόσωπος της χώρας. Αλήθεια τι θα κάνει αυτός ο κύριος στις Βρυξέλλες;;; Είναι βέβαια γνωστό ότι ως Ευρωβουλευτής εκπροσωπεί τη χώρα και όχι το Κόμμα του, το οποίο πιστεύω ότι σκέπτεται τουλάχιστον ευρωπαϊκά και δεν επιθυμεί να εκπροσωπείται από ψευπαλικαράδες. Είχαμε ήδη το γνωστό κοπέλι, αλλά εκείνος περιοριζόταν στο εσωτερικό, ενώ ο νεώτερος θα μας κάνει βούκινο και στην Ευρώπη, όπως ήδη έγινε με δυο μέλη του κόμματος, που πιάστηκαν από τη βελγική αστυνομία με τη γίδα στην πλάτη και είναι υπόδικοι. Κρίμα που ο Αρχηγός είναι και αμερικανοθρεμμένος. Ελπίζω να μην ακουσθεί και η ηθική θέση του ΠΑΣΟΚ, γιατί εκεί έχουμε καταδίκες στελεχών του καραμπινάτες και στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί.

Ο τελευταίος αγροίκος , γνωστός και μη εξαιρετέος, είχε δείξει την ίδια διαγωγή και ως μπασκετμπολίστας , αναγκάζοντας την ομάδα του να τον δηλώνει τραυματία , μέχρι που απαλλάχτηκε από την παρουσία του, παρότι ήταν από τα καλύτερα στελέχη της ομάδας του. Με όλο το ιστορικό του δεν μπορώ να καταλάβω τι του βρήκαν και τον έχρισαν ευρωβουλευτή. Να κάνει τι;;; Μήπως για να ενισχύσει την ομάδα μπάσκετ της Ευρωβουλής;;; Μη γελάτε, διότι υπηρέτησα εκεί 12 χρόνια και ξέρω καλά τι λέω. Δεν θα υποδείξω εγώ τους χειρισμούς που θα συνοδεύσουν το απαράδεκτο περιστατικό γιατί με ενοχλεί εθνικά και όχι κομματικά και δεν ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει τι λένε και τι ζητούν τα κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου. Αν όμως συνεχίζουν τη σιωπή τους, εκθέτουν και προκαλούν ζημιά στη χώρα μας. Θα περιοριστώ στα ελάχιστα αυτά στοιχεία και αν χρειασθεί τα ξαναλέμε. Άλλωστε είναι καταγεγραμμένη η συμπεριφορά του στα γήπεδα και μπορείτε να αρυσθείτε στοιχεία από τις αθλητικές Αρχές. Και τώρα η σειρά των άλλων.

2.- Τελευταία βούιξαν τα μέσα ενημέρωσης για την επιδότηση του Κράτους και για τον Αύγουστο στο ρεύμα . Ανήκω σε εκείνους που μόλις πάρουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό , τον εξοφλώ αυθημερόν, Τα λέω αυτά για να δείξω τη συνέπειά μου και συνεπώς έχω το δικαίωμα να αρνηθώ τον εμπαιγμό οποιουδήποτε. Επισυνάπτω τον τελευταίο και όπως μέχρι τώρα, δεν σχολιάζω το ποσό. Επάνω αριστερά με έντονα γράμματα γράφει – 0,16 Ευρώ [ Ποσό επιδότησης κράτους στον λογαριασμό]. Είμαι ένας νομοταγής πολίτης και αν δεν ήμουν υπερήλικας ,με κλεισμένα τα 90 μου χρόνια , ίσως απαντούσα με την θρασύτητα του Ευρωβουλευτή. Μήπως κάποιοι πρέπει να ντρέπονται μόνο και μόνο για την άθλια αναγραφή της επιδότησης; Είμαι γέρος και όχι ηλίθιος για να μου δείχνουν αυτή την ασέβεια και βέβαια δεν είμαι ο μόνος. Αντώνης


Ακολουθεί η 1η σελίδα του ΕΞΟΦΛΗΜΈΝΟΥ λογαριασμού της ΔΕΗ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.