Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

Ο ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

                        Ο ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Κάνοντας ζάπινγκ στην τηλεόραση έπεσα σε ένα καβγά και έκανα μια στάση να τον απολαύσω. Μιλούσε μια κυρία σε ένα τηλεοπτικό πάνελ και τη διέκοψε από το τηλέφωνο το γνωστό κοπέλι της πολιτικής, με λεξιλόγιο ακατονόμαστο,. Ήταν τόσο χυδαίο το ύφος της διακοπής, που ανάγκασε τον αρχηγό του κόμματος να της  ζητήσει συγγνώμη.  Πέραν αυτού ουδέν, διότι το κοπέλι φαίνεται ότι - τους έχει όλους - όπως επανέλαβε σε νεώτερη δήλωσή του  με την οποία  δηλώνει – ότι δεν παίρνει πίσω ούτε λέξη.

Το περιστατικό μου θύμισε μια παλιά προσωπική μου εμπειρία από το 1953, όταν παρουσιάστηκα στο Χαϊδάρι στο στρατό. Ελλείψει θαλάμου μας έβαλαν για κάποιες ημέρες ανά δύο στα λουτρά του στρατοπέδου, δίνοντάς μας από ένα στρώμα και μια κουβέρτα στον καθένα. Στον ύπνο μου φαίνεται ότι ενόχλησα άθελά μου τον διπλανό μου Τρύφωνα από τον Αποκόρωνο Χανίων, ο οποίος έκανε μια κίνηση για μαχαίρι και μου είπε επιτακτικά, αν μου ξανατραβήξεις την κουβέρτα   ‘’θα σε γεμίσω κουμπότρυπες’’. Επειδή δεν τον γνώριζα φοβήθηκα και την επομένη τον ρώτησα τι εννοούσε με την απειλή του. Μου εξήγησε ότι στην περιοχή του, το συνηθίζουν για να πάρουν τον αέρα του άλλου και να δείξουν την παλληκαριά τους.

Στη συνέχεια που γνωριστήκαμε καλύτερα, είδα ότι ήταν πολύ καλό παιδί και γίναμε φίλοι. Διερωτώμαι δε συνειρμικά ότι μπορεί να έκανε το ’ίδιο και το κοπέλι της Βουλής, για να πάρει τον αέρα των υπολοίπων και από ότι προκύπτει μάλλον το πέτυχε. Να σημειώσουμε εδώ ότι το κάνει συχνά και μέσα στη βουλή, συνοδεύοντας πάντα την απειλή του με τη φράση – σας έχω όλους – εννοώντας υποθέτω ότι έχει στοιχεία σε βάρος τους. Ελπίζω να μην εννοεί αυτό αλλά  η όλη του κίνηση να δικαιώνει τους συντρόφους του που αποδίδουν τη στάση του σε ιδιομορφία και γραφικότητα – όπως λένε.

Τον τελευταίο καιρό ακούμε πολλά και διάφορα και μάλιστα εκ των έσω σε κάποια κόμματα, ακολουθούμενα από παραιτήσεις στελεχών που οι ίδιοι θεωρούσαν σημαντικά. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία  και μάλιστα με την επίκληση ανάλογης στάσης στελέχους της Κυβέρνησης, διότι η ενδεχόμενη  επανάληψη λάθους δεν είναι δυνατόν, να αποτελεί άλλοθι. Στην περίπτωση που συμβαίνει  και σε άλλους χώρους οφείλουν να το καταγγείλουν στη δικαιοσύνη, η οποία στη δημοκρατία που ισχυρίζονται ότι υπηρετ0ούν  όλοι, δεν επιτρέπονται ανάλογες καταστάσεις.

Ήθελα να γράψω πολλά ακόμα αλλά πρώτον δεν μου αρέσει να ρίχνω λάδι στη φωτιά και δεύτερον εξ ίσου σπουδαίο, είναι ότι η ηλικία μου δεν μου επιτρέπει να το κάνω. Τα μάτια και τα χέρια άρχισαν να μη μπορούν να ακολουθήσουν την ταχύτητα της σκέψης και  ίσως το παρόν να είναι ένα από τα τελευταία μου πονήματα. Θυμίζω απλά ότι τελευταία έγραψα αρκετά, που δημοσίευσα μόνο στην ιστοσελίδα μου anpantar,blogspot.con, όπως θα κάνω στην συνέχεια όταν μπορώ. Εκεί με διαβάζει ο φίλος μου ο Αλέξης , πολλές εκατοντάδες και χιλιάδες αναγνωστών στην Κίνα , το Χονγκ Κονγκ, στις ΗΠΑ και αλλού και άλλοι συνάδελφοι, όπως μου δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία του ιστολογίου μου.  Αντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αταλάντη Λοκρίδας, T.K. 35200, Φθιώτιδα, Greece
Γράφω για να εξωτερικεύσω προσωπικές μου σκέψεις και να μοιραστώ εμπειρίες και γεγονότα που βίωσα προσωπικά στη μακρόχρονη υπηρεσιακή και ιδιωτική μου διαδρομή.